نگار و مسلم کریمی ، مدیران کلینیک زیبایی دایا :

رسانه در پیشرفت اصناف نقش پررنگی دارد

افتخار این را داشتیم تا با دو تن از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ نگار و مسلم کریمی مدیران کلینیک دایا جلب می‌ نماییم:

1402/9/21

در خصوص اهم مشکلات و چالشهای حوزه فعالیت خود بگویید.

ما به عنوان سرمایه‌گذار و مدیریت مجموعه فعالیت داریم. اما از واجبات یک کلینیک زیبایی ، در اختیار داشتن یک پزشک حاذق و مجرب است. این مورد از دغدغه‌ها و چالش‌های مهم برای صنف ما می‌باشد چون تنها دراین صورت شاهد موفقیت و درخشش کل مجموعه خواهیم بود .مورد بعدی اینکه متاسفانه به دست آوردن مواد با کیفیت بسیار دشوار شده است و حتی یک‌سری از داروها در بازار یافت نمی‌شود ، در این مورد گاهی اوقات با مشکل مواجه می شویم.

نظر خود را درارتباط با مالیات و ارگان‌های ناظر بر آن ، بیان کنید .

تعرفه مالیات که مشخص است و ما هرساله آن را پرداخت می‌کنیم . درارتباط با ارگان‌های ناظرهم باید عرض کنم که به عنوان مثال بهداشت ، رسیدگی مطلوبی دارد و همین امر باعث شده است که ما شرایط بهتری برای مراجعه کنندگان فراهم آوریم . از نظر بنده این شیوه نظارت را می‌توان روشی مثبت و سازنده برشمرد.

رسانه در حوزه فعالیت شما ، تا چه حد می‌تواند تاثیرگذار باشد ؟

خوشبختانه در حال حاضر رسانه در پیشرفت اصناف نقش بسیار پررنگی دارد . زیرا صفحات مجازی موجب معرفی بیشتر ما به افراد جامعه می‌شود . حتی رسانه این توانایی را دارد که شخص را از جایگاه صفر به جایگاه صد برساند و به آن شهرت و معروفیت ببخشد .

 کیفیت داروها در برابرهزینه‌های پرداخت شده، چگونه است ؟

این موضوع غالباً بستگی به منطقه‌ای که در آن فعالیت می‌کنیم ، دارد . مثلا دستمزد برای همکاری که در تهران فعالیت می‌کند خیلی به صرفه‌تر است ، ولی برای منطقه اندیشه باید دستمزد به نحوی باشد که افراد بتوانند این مبلغ را پرداخت کنند . به این منظور سود بسیار کم در نظر گرفته شده است اما درمقابل ، کیفیت مواد را به هیچ‌وجه کاهش نداده‌ایم.

اگر شما مسئول بودید چه راهکار و تصمیماتی برای این حوزه ، اتخاذ می‌کردید؟

باید نظارت بر موادی که وارد می‌شود، افزایش یابد . زیرا اکثر اجناس ، تقلبی و درجه دو و حتی درجه سه هستند .  اگر دقت‌های لازم اعمال نشود  دچار مشکلات وعوارض جبران ناپذیری خواهیم شد . در حال حاضر آمار تخلف بسیار بالا رفته است و راه تشخیص آن ، فقط تخصص در این حوزه می باشد . افراد متخلف لحظه به لحظه در تلاش هستند تا با به‌ روز رسانی خود ، بتوانند به اجناس اصل نزدیکتر شوند .

ضمن تشکر از شما چنانچه سخن و نکته پایانی برای مخاطبان ما دارید ، بیان ‌کنید.

از افراد فاقد تخصص تقاضا مندم که وارد این حوزه نشوند . متاسفانه در حال حاضر کسانی هستند که با گذراندن یک دوره‌ آموزشی کوتاه مدت ، کار تزریق را انجام می‌دهند .  در صورت بروز مشکل ، این مورد به هیچ عنوان قابل جبران نخواهد بود.

 

 

برچسب ها

نگار کریمی

مسلم کریمی

کلینیک زیبایی دایا

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "