مصطفی صفریان، مدیر املاک معرفی کرد :

صفری؛ برترین املاک در اندیشه و شهریار

مصطفی صفریان، حدود یازده سال است که در حیطه املاک فعالیت دارد. وی سال ۱۳۹۷ دفتر املاک خود را با نام املاک صفری تاسیس نمود. این مجموعه در زمینه امور ملکی در مناطق اندیشه و شهریار در حال خدمت رسانی به مردم است. مصطفی صفریان، علاوه بر فعالیت در این حوزه از جمله بازیگران فعال تلویزیون و سینما نیز می باشد. با همین رویکرد، خبرنگار جام جم البرز گفتگویی را با این مدیر توانمند و جوان به انجام رسانده است که ماحصل آن در ادامه می آید:

1402/9/15

ضمن معرفی در خصوص فعالیت‌های بازیگری خود در عرصه تلویزیون و سینما نیز بگویید.

بنده اصالتا لک و زاده نورآباد لرستان هستم. در ارتباط با بازیگری که فرمودید، تجربه ایفای نقش های متفاوت در چند فیلم سینمایی و سریال را داشته‌ام . از طریق آقای احدی ، به کارگردانان خوب ومحترمی همچون آقای امیرهادی غلامی و آقای رمضان‌پور معرفی شده‌ام . تجربه پروژه های سینمایی و تلویزیونی بنده در رزومه هنری ام ثبت شده است .

با توجه به فعالیتتان در حوزه املاک، درخصوص شرایط مستاجران چه دیدگاهی دارید؟

در حال حاضر وضعیت مناسبی برای مستأجران وجود ندارد . معمولا افراد مستاجر در تهران ، توان و قدرت اجاره یک واحد ۴۰ متری را نیز ندارند . از این رو بسیاری از مردم به حاشیه‌های تهران مهاجرت کرده‌اند . از نظر بنده دولت باید برای اجاره ملک ، قانونی را تصویب کند . به عنوان مثال؛ برای ملکهای زیر ده سال ساخت ، مبلغ متری 3 میلیون تومان را در نظر بگیرد . برای ملکهای بالای ده سال ساخت ، مبلغ 2 میلیون تومان را تصویب کند . در این صورت مشاورین املاک و یا خود مالکین ، تعیین کننده قیمت‌های متفاوت نمی‌باشند. در مجموعه املاک صفری تلاش ما بر این است که برترین املاک در اندیشه و شهریار باشیم.

اگر جنابعالی رئیس جمهور یا وزیر مسکن بودید ، برای رفع مشکلات مستاجران چه اقداماتی انجام می دادید؟

سوال بسیار خوبی مطرح کردید . در حاشیه تهران زمین های زیادی وجود دارد . اگر دولت در حال حاضر، بودجه‌ای برای ساخت این زمین‌ها در نظر نگرفته، تصمیمی اتخاذ کند تا این نوع اراضی را بدون هزینه به سازندگان برتر کشور تحویل دهد تا بعد از اینکه زمین‌ها آماده شدند ، بین دولت و سازندگان (مانند بخشداری یا شهرداری)  توافقی صورت گیرد. بنا بر آن توافق ، واحدها را تا مدت زمان ده سال ، به مستأجران اجاره بدهند .پس از پایان زمان توافق ، آن واحدها به سازندگان تحویل و یا به صورت مشارکتی، (زمین از دولت و ساخت با سازنده)  تولید شود .

به عنوان یک مدیر املاک چه پیشنهادی را با مالکین مطرح می کنید ؟

 بنده نه به عنوان مدیر املاک، بلکه به عنوان یک شهروند با توجه به اوضاع اقتصادی کشور از مالکین عزیز تقاضای عاجزانه دارم که حتی المقدور حامی مستاجرین باشند و خودشان را به جای آنها بگذارند.

در مقام یک بازیگر جوان ، چه توصیه ای به هم نسلان خود دارید ؟

از لطفی که به بنده دارید سپاسگزارم؛ پیام بنده به تک‌تک جوانان کشورم این است که در هر منصب و شغل و حیطه‌ای که فعالیت دارند ، بهترین خودشان باشند . به عنوان مثال این موضوعات را یادآور نشوند که مدیریت مجموعه ای که در آن مشغول به فعالیت هستم، زحماتم را نادیده می گیرد و یا همکار بنده فعالیت کمتری از من دارد و ...  . به طور کلی درگیر حاشیه ها نشوند، در هر کاری صد خودشان را بگذارند تا شاهد موفقیتهای درخور باشند .

از شما ممنونم که این فرصت را در اختیار بنده قرار دادید. در پایان از شریک و همکار خوبم ؛ آقای ساعدی ، تشکر و قدردانی ویژه می نمایم .

ضمن تشکر از شما، لطفا راه‌های ارتباطی با مجموعه خود را ذکر فرمایید .

نشانی دفتر : اندیشه – فاز یک – خیابان شاهد غربی – نبش خیابان میلاد – پلاک ۸۱ – املاک صفری

شماره های تماس : ۰۹۱۲۰۵۲۲۹۹۰ – ۰۲۱۶۵۵۰۱۶۲۱

 

   

برچسب ها

مصطفی صفریان

املاک صفری

شهریار

اندیشه

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "