بهمن صمدی، مدیر کارآفرین شرکت مارال پخت:

شرکت مارال پخت، جزو برترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعت آرد و نان

امروزه کارخانه های نان و دستگاه های تولید نان کوچک به وضوح قادر به پاسخگویی تقاضای مردم نیست. ضمن اینکه افزایش جمعیت و نیاز روزافزون به نان و فرآورده های گندم، همواره ضرورت روند صنعتی شدن و تغییر در این عرصه را گوشزد می‌کند. در حال حاضر شرکت های بزرگ تولید کننده ماشین آلات صنعت آرد و نان، با تولید دستگاه ها و تجهیزات ارائه شده به صنعت نان، این روند را تسریع می‌بخشند. به گزارش جام جم البرز، گروه تولیدی صنعتی مارال پخت که با نام تجاری مارال و با استفاده از تجهیزاتی مدرن، در تولید انواع دستگاه های پخت نان های سنتی و فانتزی فعالیت دارد، یکی از برترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعت آرد و نان می باشد. بهمن صمدی، مدیرعامل شرکت مارال پخت طی مصاحبه ای اختصاصی اظهار کرد:

1402/9/15

حیطه فعالیت این شرکت، تولید دستگاه های پخت نان سنتی و صنعتی است.

این مدیر کارآفرین تلاش کرده است که صنعت تولید نان ایران را از شیوه سنتی، به شکل صنعتی درآورد.

 البته از نظر ایشان تهیه و تولید نان های صنعتی به معنای حذف نان های سنتی نیست، بلکه این نظر را دارد که نان های سنتی ایرانیان در فرهنگ تغذیه ای آنها ریشه دارد و بهتر است پخت نان های سنتی در کنار تولید نان های صنعتی انجام شود.

در واقع انگیزه ورود این مدیر موفق به این حوزه به دوران کودکی ایشان بازمی گردد، زمانی که از عطر و بوی خوش نان گرم به وجد می آمد و همین علاقه موجب شد به سمت ساخت دستگاه های تولید نان و صنعت پخت نان و شیرینی سوق داده شود.

رمز موفقیت بهمن صمدی، این تولید کننده و صادر کننده موفق کشور، ایمان به خدا، کیفیت محصولات و تلاش مستمر می‌باشد.

وی عنوان کرد: در تمام این سالها اهتمام مجموعه مارال پخت بر این بوده است که علاوه بر کاهش هزینه تولید محصولات، بتوانیم تنوع و کیفیت و میزان حجم تولیدات را افزایش دهیم.

در مجموعه مارال پخت، در تهیه نان های حجیم و شیرینی جات و انواع کیک از مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود.در فروشگاه این مجموعه، مشتریان می‌توانند کلیه خرید های خود را همزمان در یک مکان انجام دهند.

همچنین باید عنوان کرد که شرکت مارال پخت، در تولید نان انواع مواد نگهدارنده و جوش شیرین را حذف کرده است.

در این مجموعه دستگاه مخصوص، جهت پخت نان بربری تولید شده که نیاز به جوش شیرین ندارد.دستگاه تهیه اتوماتیک نان سنگک نیز تولید شده است که در این روش بدون دخالت دست، نان روی ریگ پخته می شود.

این گزارش می افزاید که از طریق بررسی های به عمل آمده، گروه تولیدی صنعتی مارال پخت یکی از برترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعت آرد و نان می‌باشد که دستگاه هایی همچون فر طبقه ای، دستگاه دوار لواش، فر گردان، دستگاه تونلی بربری، تافتون و لواش را به همراه سنگک، دستگاه تونلی باگت و تست تولید نموده و در کیفیت و سطح ممتاز به بازارهای داخلی و خارجی عرضه داشته است.

این ماشین آلات کارخانه تولید آرد و نان، امروزه، بهترین برند در این صنعت شناخته می‌شود.

این مدیرعامل سرشناس در سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه کیفیت تولیدات در گسترش فعالیت های شرکت چه انعکاسی داشته است، پاسخ داد: مخاطبین تولیدات ما در داخل و خارج از کشور همگی از کیفیت تولیدات شرکت رضایت دارند، زیرا خودمان تولید کننده نان هستیم. این موضوع به ما کمک کرده تا به اصلاح و برطرف نمودن مشکلات دستگاه ها به طور دائم اهتمام ورزیم. در این خصوص موفق شدیم بدون افزودن مواد نگهدارنده ماندگاری نان را افزایش دهیم.

شرکت مارال پخت مفتخر است که با تکیه بر تخصص و تجربه مهندسین داخلی و همچنین دسترسی به تکنولوژی های نوین و با بررسی های دقیق ، اقدام به تولید ۲۶مدل دستگاه متنوع از لحاظ ظاهر و ابعاد مختلف نماید و محصولات خود را علاوه بر اقصی نقاط ایران به کشورهای حوزه خاورمیانه و اروپایی نیز صادر کند .

وب سایت:

https://www.maralpokht.ir

اینستاگرام:

MARALPOKHT96@

برچسب ها

بهمن صمدی

شرکت مارال پخت

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "