بهمن صمدی، مدیر عامل کارآفرین شرکت مارال پخت :

جزو برترین تولیدکنندگان نان کشور هستیم در صادرات به جهان مشکل داریم مسوولین مساعدت کنند

مدیر عامل شرکت مارال پخت اعلام کرد: در حال حاضر حدود ۲۶ دستگاه نان سنتی و صنعتی تولید می کنیم. این تولیدات علاوه بر تامین نیاز داخل به کشورهای جهان نیز می تواند صادر گردد. اما باتوجه به جابجایی اجباری محل کارخانه اجازه صادرات نداریم. امید است مسوولین به ویژه استاندار محترم البرز مساعدت کنند و به داد ما برسند.

1402/9/21

به گزارش جام جم البرز، بهمن صمدی مدیر عامل این شرکت با هفتاد پرسنل طی مصاحبه ای اختصاصی اظهار کرد: حیطه فعالیت این شرکت تولید دستگاه های پخت نان های سنتی و صنعتی است. اهتمام داشته ایم با خلاقیت و بداعت یکی از با کیفیت ترین ماشین آلات تولیدی نان در کشور را بسازیم. این مهم رابدون واسطه و از نزدیک در فروش وعرضه مستقیم نان تولیدی خود مشاهده می کنیم. در همین راستا استقبال و تحسین مصرف کنندگان نیز همواره مشوق توسعه تولیداتمان بوده است.

وی همچنین به گسترش فعالیت های شرکت تحت مدیریت خود پرداخت و خاطرنشان ساخت: در تداوم این مسیر، تولید نان های حجیم و غیر حجیم نیز در فهرست فعالیت های شرکت افزون گردید.

این تولید کننده که مدیر فروشگاه نان مارال نیز می باشد  افزود: در تمام این سالها سعی کردیم ضمن تحقیقات تخصصی در تهیه نان، از مواد اولیه با کیفیت استفاده کنیم. در مجموعه  فروشگاهی ما نان های حجیم و شیرینی جات و انواع کیک تولید می شود. مشتریان می توانند تمام خرید خود را همزمان در یکجا انجام دهند. انواع کیک های تولد، نان های شیرین و رژیمی و سبزیجات و نان فست فود مینی موجود است و به نوآوری و نتایج تتبع نظری و عملی ما در تولید نان های متنوع کمک می کند.

صمدی توضیح داد: برنامه و استراتژی ما در تولید نان، سلامت محوراست. انواع مواد نگهدارنده و جوش شیرین را حذف کردیم. همچنین دستگاه مخصوص جهت پخت نان بربری تولید شده است که نیاز به جوش شیرین ندارد. دستگاه تهیه اتوماتیک نان سنگک نیز تولید شده است. در این روش بدون دخالت دست، نان روی ریگ پخته می شود.

وی در پایان یادآور شد: مخاطبین تولیدات ما در داخل و خارج کشور همه از کیفیت تولیدات شرکت رضایت داشته اند زیرا خودمان تولید کننده نان هستیم. این موضوع به ما کمک کرده تا به اصلاح و برطرف نمودن مشکلات دستگاه ها به طور دائم اهتمام ورزیم. در این خصوص حتی موفق شدیم بدون افزودن مواد نگهدارنده ماندگاری نان را افزایش دهیم.

 

 

 

برچسب ها

بهمن صمدی

شرکت مارال پخت

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "