مهدی نعمتی،مدیریت مجموعه:

شاخص برند نان فانتزی ایرانان؛ تازگی و کیفیت عالیست

مجموعه نان فانتزی ایرانان، سال 1377 با مدیریت مهدی نعمتی تاسیس و آغاز به فعالیت نمود. این مجموعه تولیدکننده انواع نان های حجیم و فانتزی می باشد. کلیه محصولات عرضه شده تازه و به روز است؛ این امر موجب رضایت مشتریان از ایرانان گردیده است. با این مقدمه جهت معرفی بیشتر مجموعه و خدمات آن، گفتگوی خبرنگار جام جم البرز با مدیر اخلاق مدار و مجرب ایرانان را مطالعه کنید:

1402/9/15

در مجموعه ایرانان به صورت جزئی چه محصولاتی تولید و عرضه می شود؟

در این مجموعه انواع نان باگت ، شیرینی کشمشی، کیک یزدی و شیرینی های خشک ، رول سوخاری، انواع نان خشک و رژیمی، پیراشکی و شیرمال تولید و به مردم عزیز عرضه می گردد. به این منظور و در فرآیند تولید، مواد اولیه و آرد را از کارخانه و سایر مواد را از لوازم قنادی تهیه می کنیم.

برای تولید محصولات خود با چه مشکلاتی رو به رو هستید؟

در حال حاضر کیفیت آردها بسیار ضعیف شده است ، در گذشته گندم خارجی داشتیم ولی در حال حاضر به آن دسترسی نداریم، کیفیت آردها بسیار پایین است، بنابراین برای پخت نان باید مواد اولیه بیشتری اضافه کنیم.

رضایت مشتریان را از تولیدات و محصولات خود چگونه ارزیابی می کنید؟

شاخص برند نان فانتزی ایرانان؛ تازگی و کیفیت عالیست. از آن جایی که محصولات تولید شده ما به روز و تازه می باشد، رضایت مندی مشتریان را فراهم آورده  است. سعی و اهتمام ما ارائه محصولات با بالاترین کیفیت می باشد. کیفیت، همواره حرف اول را می زند. زمانی که خمیر را با دست لمس می کنیم،جذب کار می شویم، احساس خوشایند لمس خمیر نان، وصف ناپذیر است؛ نان برکت خداست.

درخصوص خواص نان های حجیم و فانتزی بگویید.

نان فانتزی حرارت مستقیم لازم ندارد، بنابراین برای سیستم گوارش عالی است. نان های سبوس دار و رژیمی ایرانان بسیار باکیفیت می باشد.در پایان از مردم عزیز می خواهم از مجموعه ما حمایت بیشتری نمایند.

لطفا جهت اطلاع خوانندگان، نشانی و راه های ارتباطی با مجموعه خود را عنوان نمایید.

آدرس:فلکه اول گوهر دشت-بلوار میرزایی پرور-جنب موبایل آتیلا

شماره های تماس:.۰۹۱۲۴۶۵۵۴۹۶

۰۹۳۷۳۸۶۲۶۹۸

برچسب ها

مهدی نعمتی

نان فانتزی ایرانان

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "