ارتباط دوستانه با بیمار و درمان با کیفیت، شاخصه دندانپزشکی دکتر مریم یکه زارع

دکتر مریم یکه زارع، جراح و دندانپزشک، حدود ۱۷ سال است که در عرصه دندانپزشکی مشغول خدمت رسانی می‌باشد. سعی ایشان همواره بر استفاده از روش های درمانی به روز و ارائه خدمات دندانپزشکی به بیماران بوده است. همچنین در فرآیند درمان، صبور و اخلاق مدار می باشد. با همین رویکرد، خبرنگار جام جم البرز گفتگویی را با این جراح و دندانپزشک حاذق، ترتیب داده است که در ادامه از نگاهتان می گذرد:

1402/9/22

خدمات درمانی شما شامل چه مواردی است؟

خدمات روتین دندانپزشکی از جمله درمان ریشه، ترمیم، روکش، کشیدن، جرمگیری و در نهایت کارهای زیبایی دندانپزشکی.

من همراه سایر همکارانم، به صورت گروهی کار می کنیم، یعنی معاینه دقیقی از بیمار انجام شده، سپس تشخیص و طرح درمان در پرونده بیمار ثبت شده و شفاها به بیمار توضیح داده و سپس اقدام به درمان می شود.

در پروسه درمان بیمار، توجه به چه نکاتی را حائز اهمیت می دانید؟

من همواره سعی کرده ام با صبر و حوصله شرح حال بیمار را گوش کنم و سپس با بررسی های بالینی و مشاهده دقیق مستنداتی مانند عکس و گرافی، انجام تست های تکمیلی و تخصصی، نهایتا طرح درمان را بر اساس اولویت که ابتدا برطرف کردن درد و یا عفونت است انجام دهم.

همیشه در مواجهه با بیمار توصیه یکی از اساتید، پس زمینه ذهنم است که می‌گفت: ارتباط ما با بیمار، مثل ربات نمی باشد بلکه رابطه انسان با انسان است، پس با صبوری و دقت زیاد به شرح حال بیمار گوش می دهم.

خدا را شکر می کنم که بسیاری از بیماران من به صورت خانوادگی و فامیلی، مراجعه می کنند و افتخار این را دارم که در استفاده از خدمات اینجانب، سابقه طولانی دارند.

عملکرد سرکار عالی در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان چگونه است؟

در عرصه پزشکی و دندانپزشکی، هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که کار او صد درصد و بی نقص است، اما اینکه آگاهانه و مسئولانه بهترین خود را انجام دهید بسیار اهمیت دارد.

وقتی بیمار روی یونیت دندانپزشکی می‌نشیند، تصور می کنم یکی از اعضای خانواده خودم است، پس نهایت دقت خود را به کار می گیرم و عمیقا عاشق کارم هستم و خدارا شکر، اکثریت مراجعه کنندگان از خدمات بنده رضایت دارند.

برچسب ها

دکتر مریم یکه زارع

دندان پزشک

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "