افسانه فلاحتی مدیر و موسس آموزشگاه تاکید کرد:

اهتمام داریم تتیس، بهترین آموزشگاه هنرهای تجسمی کشور در فردیس باشد

افسانه فلاحتی، دانش آموخته رشته نقاشی و دارای تحصیلات آکادمیک دانشگاهی است. موفقیت های تحسین برانگیز بنیانگذار آموزشگاه تتیس حکایت از تلاش مستمر در عرصه هنرهای تجسمی دارد. برگزاری گالری های متعدد و نیز ارسال مجسمه های هنری به خارج از کشور، بخشی از این افتخارات می باشد. طی مصاحبه با این مدیر حرفه ای و خلاق کسب جایگاه برترین آموزشگاه ایران در راستای اهداف عالیه مورد تاکید و مداقه قرار گرفت. در ادامه این گفتگو با تنوع فرآیندها؛ فعالیت ها و آموزش های تخصصی به هنرجویان در آموزشگاه تتیس بیشتر آشنا می شویم:

1402/9/22

این مجموعه آموزشی در چه رشته های تخصصی هنرجو می پذیرد؟

آموزشگاه تتیس در زمینه هنرهای تجسمی و صنایع پوشاک پذیرای هنرآموزان می باشد. انواع رشته های نقاشی، سیاه قلم، رنگ روغن و نیز سفالگری و مجسمه سازی از جمله این مباحث را شامل می شود. همچنین در بخش های خیاطی، طراحی لباس و بسیاری رشته های دیگر آموزش های مرتبط به هنرجویان علاقه مند ارائه می گردد.

بفرمایید شاخصه برتر شما در روند آموزش به هنرآموزان چیست؟ بازخورد هنرجویان را از این بابت چگونه ارزیابی می کنید؟

تمام اساتید همکار در آموزشگاه، رشته دانشگاهی خود را  تدریس می نمایند و همه تحصیلکرده می باشند. نکته قابل ذکر دیگر اینکه در روند آموزش در بخش کودکان، یک خلاقیت را به نام خلاقیت هنری انجام می دهیم. به این صورت که برای هر روز آموزش به آنان، یک مدل کار به اجرا در می آید. مدل هایی مثل سفالگری، نقاشی و کاردستی که با روش های  مختلف مانند نقاشی روی پارچه یا نقاشی  روی سفال انجام می گیرد.

به طور کلی سطح کیفیت آموزش در این مجموعه بسیار عالی و متفاوت است. به ویژه در بخش خلاقیت هنری کودکان، بازخورد قابل توجهی از سوی هنر آموزان و والدین آنها داشته ایم. شایان ذکر است کلیه ملزومات هنری از جانب آموزشگاه فراهم می گردد. بنابراین اولیاء هنرجویان هیچ دغدغه و هزینه ای را جهت تهیه مواد نخواهند داشت. آموزشگاه تتیس همچنین جهت ارائه خدمات آموزشی بیشتر ورکشاپ های رایگان نیز برگزار می کند.

با توجه به موفقیت شما در عرصه هنر، بفرمایید آیا هنر می تواند به عنوان یک منبع درآمد شمرده شود؟

متاسفانه در پاسخ به سئوال شما باید بگویم به موضوع هنر کم لطفی شده است. با این وجود چنانچه فردی بخواهد هنر را دنبال کند، قطعا می تواند به موفقیت رسد. در حال حاضر هنرمندانی هستند که درآمد بالایی دارند و حتی در سطح جهانی نیز شناخته شده اند.

در پایان آیا می توانید این پیش بینی را داشته باشید که از لحاظ برتری در جایگاه اول آموزشگاه های فردیس و یا البرز قرار گیرید؟

قطعا، حتی فراتر از این باید بگویم تلاش می کنیم که در سطح ایران بهترین باشیم.

ضمن تشکر، نشانی و شماره های تماس آموزشگاه را ذکر نمایید.

آدرس:فردیس-خیابان فضای سبز-بلوار امام رضا-پلاک ۴۰۸-طبقه اول- روبروی فضای سبز

شماره های  تماس:۰۹۱۲۴۶۵۰۶۹2

۰۹۳۳۰۵۹۶۹۸۴

سایت: tetis-academy. com

اینستاگرام: tetis_academy

 

 

 

برچسب ها

افسانه فلاحتی

آموزشگاه تتیس

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "