طی مصاحبه اختصاصی با دکتر محمد سروش داروساز؛موسس ومسئول فنی خاطرنشان شد:

داروخانه شبانه روزی دکتر سروش؛ نگین درخشان شهر قدس

دکتر محمد سروش، با سابقه و تجربه بیش از 15 سال در حیطه داروسازی، یکی از چهره های موفق، مردمی و توانمند در این عرصه به شمار می رود. در داروخانه او علاوه بر برندهای مختلف بهداشتی، آرایشی و لوازم ارتوپدی و مکمل های ورزشی و نیز چندین هزار قلم داروی معمول، می توان داروهای نایاب و کمیاب را نیز یافت. او علاوه بر این که آموزش های حرفه ای و اخلاقی لازم را در جهت رضایتمندی بیماران به پرسنل خود داده است، بر آگاه سازی بیماران نسبت به داروهای مصرفی نیز تأکید دارد. وی می کوشد با فعالیت های خلاقانه و حرفه ای، حتی در صورت لزوم، داروی بیماران را برای آنان ارسال کند. در گفتگو با ایشان به تجزیه و تحلیل برخی از مباحث این حوزه پرداخته ایم که در ادامه می خوانید:

1402/9/29

درباره نحوه فعالیت و خدمت رسانی داروخانه شبانه روزی دکتر سروش توضیح دهید.

 چنان چه دارویی در دیگر داروخانه ها موجود نباشد و یا با سبد دارویی باشد، آنها را به صورت شبانه روزی تهیه می کنیم؛ از جمله: انسولین و گروهی از آنتی بادی ها. هر نوع شیر خشک را نیز با ‌قیمت مصوب بازار در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

علاوه بر اینها پرسنل ما همگی آموزش های حرفه ای را دیده اند و می دانند چگونه با بیماران و همراهان آنان برخورد کنند که رضایتمندی آنها را فراهم کنند.

آیا می توانید آماری از داروهای این داروخانه بدهید؟ داروهای نایاب نیز در داروخانه شما یافت می شود؟

ارائه آمار دقیق داروها کمی سخت است، ولی با مکمل ها می توان تعداد داروها را حدود پنج تا شش هزار تخمین زد. داروهای نایابی را که در سیستم کشوری ثبت شده، می توان در اینجا یافت، ولی داروهای قاچاق را خیر. البته می توانیم داروهای کمیاب را خیلی زود تهیه کنیم؛ زیرا داروخانه های شبانه روزی باید همیشه تکمیل باشند تا خدای ناکرده، در روزهای تعطیل، بیماران با کمبود دارو مواجه نشوند.

کیفیت و تنوع لوازم آرایشی، بهداشتی و ارتوپدی این داروخانه در چه سطحی است؟

تنوع برندهای آرایشی و بهداشتی ما بسیار زیاد است و لوازم پزشکی را در سطح مطلوبی تهیه می کنیم. برندهای ایرانی و خارجی ما از بهترین کیفیت برخوردارند. البته باید همگی کمک کنیم که برندهای ایرانی بیشتر شناخته شوند و در کنار آنها برندهای خارجی باکیفیت نیز در دسترس باشند تا بتوانیم پاسخگوی همه سلایق باشیم. در کنار همه اینها خدمات مشاوره آرایشی و بهداشتی نیز ارائه می دهیم.

درباره لوازم ارتوپدی نیز ساپورت های مختلفی شامل مچ بند، زانو بند و... در داروخانه موجود است.

مهم ترین شاخصه های شما برای مکمل های ورزشی مطلوب و مطمئن چیست؟

ما مکمل های ورزشی را از شرکت های معتبر دارویی تهیه می کنیم و چون تولیدات این شرکت ها از طرف سازمان غذا و دارو به طور کامل نظارت می شود و امکان تقلب وجود ندارد، با خیال راحت از آنان تهیه می کنیم تا اگر مشتری به مشکلی برخورد، بتوانیم به صورت قانونی آن را پیگیری کنیم. به طور کلی کوشیده ایم تا داروخانه شبانه روزی دکتر سروش؛ نگین درخشان شهر قدس باشد.

با توجه به تجربیات گرانبهای شما در این زمینه، لطفا اگر برای همکاران آینده و جوانان علاقه مند به این حرفه و تخصص، توصیه ای دارید، بفرمایید؟

توصیه من به همکاران و جوانانی که می خواهند در این حوزه فعالیت کنند، این است که نخست باید در کار خود صبور و خوش رو باشند و سپس معلومات علمی خود را همیشه به روز کنند و همیشه به بیماران آگاهی های لازم را بدهند تا با شناخت کامل از دارو استفاده کنند و بهترین نتیجه را بگیرند. گاهی نقش اعتماد بیمار به پزشک و داروساز می تواند در بهبود بیماری، بسیار مهم و ارزشمند باشد؛ زیرا باعث اثرپذیری بیشتر و بهبود سریع تر می شود. نقش داروساز و نحوه توضیح او درباره مصرف صحیح داروها و جلوگیری از تداخل دارویی، برای درمان، تعیین کننده است.

همه اینها و ده ها نکته دیگر باعث بالا رفتن اعتماد مردم به ما می شود و همه اینها موفقیت داروخانه و داروساز را در پی خواهد داشت. اعتبار، یک شبه به دست نمی آید، بلکه سال ها علم آموزی، تجربه، صداقت، صبوری و خوش رویی می طلبد.

نشانی: شهر قدس، میدان آزادی، سر قنات

شماره تماس:

۰۲۱۴۶۸۵۸۵۵۵

 

برچسب ها

دکتر محمد سروش

داروخانه شبانه روزی دکتر سروش

شهر قدس

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "