مریم عشقی، مدیریت سالن تبیین کرد:

لبخند دلنشین و رضایت مشتریان، شاخصه بارز سالن زیبایی آریایی

مریم عشقی، مدیر توانمند و ساعی سالن زیبایی آریایی است. او پس از اخذ کلیه مدارک حرفه¬ای، مجموعه تخصصی و به روز خود را با کمک همسرش رضا سیفی در سال 1387 تاسیس کرد. در این سالن، همه خدمات زیبایی در لاین¬های مختلف ارائه می¬شود. از نظر این بانوی متبحر، صداقت در کار، از مهم¬ترین اصول این حرفه می¬باشد. در ادامه، پای صحبت¬های وی درباره معرفی سالن زیبایی آریایی نشستیم که از نگاهتان می گذرد:¬

1402/9/29

لطفاً درباره مدارک تخصصی خود و دوره­های حرفه­ای که گذرانده­اید، بفرمایید؟

بنده به صورت جامع و کامل، در همه لاین­های این کار، دوره­های حرفه­ای و مدرن را گذرانده و مدرک لازم را اخذ کرده­ام. از جزئی­ترین مهارت مربوط به حرفه آرایشگری تا حساس­ترین فن پیرایش و حتی مدرک فیبروز را کسب کرده­ام. اغلب این دوره­ها به اسم آکادمی خارجی، اما در داخل کشور برگزار می­شود. مدارک آن نیز در ایران صادر می­شود؛ بنابراین صرفاً یک ادعاست. بنده با افتخار، همه مدارک خود را از آموزشگاه های کشور دریافت نموده ام.

از خدمات سالن زیبایی آریایی و شاخصه بارز آن بگویید.

خدمات ما شامل عروس، میکاپ، رنگ و لایت مو، کراتین، عروس و دیگر خدمات است. ویژگی اساسی و متمایز کننده مجموعه ما، صداقت در ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

میزان رضایتمندی مشتریان خود را از خدماتتان چگونه ارزیابی می­کنید؟

وقتی که پس از پایان کار، لبخند دلنشین رضایت بر چهره مشتریان می­نشیند، خستگی ما هم پایان می­یابد. زمانی که مشتریان بابت کار حرفه­ای تشکر می­کنند، برای ما کافیست. گاهی نیز وقتی در مراکز دیگر، زیبایی چهره آنان را خراب می­کنند و برای رفع آن به این مجموعه مراجعه می­کنند، نشان دهنده رضایتمندی ایشان از تخصص ماست. سالن آریایی با اسم اصیل ایرانی، در خدمت بانوان فهیم ایرانی است.

مهربانویان البرزی از چه طریقی می توانند به این مجموعه مراجعه نمایند؟

آدرس: گلشهر، خیابان ابوذر، ساختمان کیمیا، پلاک ۵۷، سالن زیبایی آریایی

شماره تماس: ۰۹۳۵۱۰۴۸۸۳۸

برچسب ها

مریم عشقی

سالن زیبایی آریایی

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "