مهندس مهدی رحمتی،مدیرعامل شرکت پترو رعد ایمن:

تلاش کرده ایم پترو رعد ایمن در زمره برترین شرکتهای سیستم های حرارتی و مبتکر کشور باشد

شرکت پترو رعد ایمن، سال 1389 به صورت رسمی در زمینه پروژه‌‌‌‌های الکتریکال، ساختمانی و صنعتی فعالیت خود را آغاز نمود. عمده رویکرد فعالیت این شرکت در حوزه سیستمهای حرارتی الکتریکی می باشد. این مجموعه مفتخر به همکاری با صنایع مختلف و مطرح در کشور است. از عمده فعالیت‌‌‌‌های دپارتمان الکتریکال این شرکت شامل: طراحی، تولید و نصب انواع سیستم‌‌‌‌های پیمایش گرمایی(electrical heat tracing) مبتنی بر کابلهای حرارتی، طراحی و ساخت انواع هیتر‌‌‌‌های صنعتی، فلنچی و ... می باشد. مهندس مهدی رحمتی به عنوان مدیرعامل متبحر و متخصص این مجموعه با تحصیلات عالی در زمینه مهندسی برق همواره شرکت را در راستای اعتماد سازی و به روز شدن نیرو‌‌‌‌های تخصصی هدایت می نماید. در ادامه به منظور معرفی بیشتر خدمات تخصصی شرکت پترو رعد ایمن، گفتگویی را با ایشان به انجام رسانده ایم که از منظرتان می گذرد:

1402/10/6

مطلع شدیم که شرکت پترو رعد ایمن با صنایع مختلف و بسیار مطرح در سطح کشور همکاری داشته است؛ لطفا درباره این موضوع توضیحات بیشتری ارائه دهید.

بله؛ ما مفتخر هستیم که در این زمینه با انواع صنایع  نفت، گاز ، پتروشیمی ،فولاد و نیروگاه ها همکاری کرده ایم. برجسته ترین و متمایز ترین فعالیت شرکت تولید و بومی سازی انواع کابلهای حرارتی در رده صنعتی و ضد انفجار   و تولید  (pipe heated hose) تحت برند سان هیت تریس از سالهای قبل و جلوگیری از خروج ارز در این حوزه می باشد. از اثر بخشی این شرکت در حوزه پروژه های ساختمانی  معرفی و اجرای کابلهای حرارتی در پروژه های مطرح کشوری شامل برج میلاد ، صحن امام رضا(ع)، پایانه های اتوبوس رانی و انواع ساختمانهای لوکس و عمومی و همکاری با اشخاص معروف و معماران برجسته در سطح کشور می باشد .

از گستره فعالیت و خدمات مجموعه خود با صنایع مختلف بگویید.

شرکت پترو رعد ایمن دارای بخش‌‌‌‌های فعال در زمینه تولید، خلق دانش فنی، مشاوره، بازاریابی، دفتر پیگیری امور، مهندسین همراه، بخش نرم افزاری و غیره است. این بخش ها با چشم انداز طولانی مدت شرکت یعنی جلب رضایت کارفرمایان و پیشبرد هر چه سریع تر و با کیفیت تر پروژه ها است.

به طور کلی در هر مکانی که مشکل یخ زدگی ،انباشت برف  و حفظ و افزایش دما وجود داشته باشد، ما حضور داریم. در واقع می توان گفت که نود درصد صنایع به خدمات ما نیازمند هستند، استفاده از این خدمات در بخش صنعتی و خانگی ضرورت دارد .در واقع  کابل های حرارتی بر روی مخازن، لوله، کف ساختمان، شیروانی و آب روها ،انواع معابر ،ورزشگاه ها ،پل های ارتباطی ،رمپ پارکینگ و هر جایی که امکان یخ زدگی و خطر ناشی از سرما و انباشت برف باشد ، مورد استفاده قرار می گیرند. در مجموع تلاش کرده ایم پترو رعد ایمن در زمره برترین شرکتهای سیستمهای  حرارتی کشور در جهت بالابردن کیفیت ،بومی سازی ، کاهش هزینه ها و قابل دسترس برای همگان باشد .

به عنوان نکته پایانی چنان چه سخنی دارید، بازگو نمایید.

شرکت پترو رعد ایمن، به لطف ایزد منان در تمامی این سال‌‌‌‌ها توانسته است با افتخار پروژه‌‌‌‌های صنعتی و غیر صنعتی در زمینه تاسیسات صنعتی و ساختمانی  و کابل‌‌‌‌های حرارتی را به اتمام برساند و با توجه به نیاز کشور به انرژی های پاک در تلاش است آخرین تکنولوژی های تولید انرژی پاک در دنیا را بومی سازی نماید.
ما رسالت خود را ایجاد یک همکاری مطلوب و ایده آل در جهت پیشبرد پروژه و رساندن آن به نهایت مطلوب و پیشرفت کشور خوبمان ایران می دانیم و این رسالت را مقدس داشته و بدان پایبندیم.

برای اطلاع مخاطبان این گفتگو راه های ارتباطی با مجموعه تحت مدیریتتان را عنوان کنید.

آدرس دفتر مرکزی : کرج- محمدشهر- ساختمان الماس شهر- طبقه چهارم- واحد ۷۳

ساعت کاری شنبه الی چهارشنبه ساعت ۹ لغایت 16

شماره های تماس:۰۲۶۳۶۲۰۱۷۵۴

و۳۶۲۷۰۳۴۳

وب سایت شرکت:

www.petroraadimen.com


 

 

برچسب ها

مهندس مهدی رحمتی

شرکت پترو رعد ایمن

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "