سولماز رضازاده، مدیر آموزشگاه تبیین کرد :

شاخصه آموزشگاه آرایشگری سولماز؛آموزش با مدل زنده و مدرک بین المللی

سولماز رضازاده ، با همراهی زهره لشکری، مربی بین المللی مراقبت و زیبایی، آموزشگاه آرایشگری سولماز را در سال ۱۳۷۲تاسیس نمود. تمام تلاش ایشان بر تمرکز میان تخصص و روزآمدی حرفه ای است که نتیجه آن، قطعا رضایتمندی هنرجویان بوده است. خوانندگان جام جم البرز می توانند با مطالعه این مصاحبه جذاب، با آموزش های این مربیان متخصص و حرفه ای آشنا شوند:

1402/10/13

لطفا درباره خدمات ویژه ای که در آموزشگاه آرایشگری سولماز ارائه می شود، بگویید.

خدمات آموزشی و تخصصی مجموعه ما شامل همه لاین ها می شود: میکاپ، ناخن، کوتاهی، شینیون، آرایش دائم، فیشیال، آرایش عروس، رنگ و لایت، کارهای مژه، لیفت ابرو و همه دیگر فنونی که یک آرایشگر خاص و حرفه ای باید بیاموزد را آموزش می دهیم.

چه ویژگی ها و شاخصه های ممتازی در آموزش شما مشهود است؟ لطفا به تفصیل توضیح نمایید.

یکی از مهم ترین شاخصه های آموزش های حرفه ای ما، کاربردی و کارگاهی بودن آن و به ویژه، آموزش با مدل زنده است. ما سعی می کنیم علاوه بر آموزش های تئوری به هنرجو، از ابتدا وی را عملا درگیر ریزه کاری ها و فنون عملی این دوره ها کنیم و آنها را به وی آموزش دهیم. حتی اگر لازم باشد، یک فن خاص را بارها برای هنرجو عملا تکرار می کنیم تا با زیر و بم کار به صورت شفاف و جزئی آشنا شود و تسلط کافی پیدا کند.

ویژگی جذاب و امتیاز بسیار ارزشمند دیگری که در آموزشگاه ما سبب برتری آموزش ها شده، این است که مدل زنده را در اختیار هنرجو می گذاریم؛ یعنی به جز این که مربی ما با مدل زنده آموزش می دهد، پس از مدتی، مدل زنده را در اختیار هنرجو می گذاریم و همین باعث می شود تا هنرجویان ما زودتر از دیگران وارد  بازار کار شوند و هیچ استرسی در هنگام آزمون های عملی نداشته باشند.

نکته دیگر این است که در سالن ما همه رشته ها آموزش داده می شود و محدودیتی از این جهت نداریم. این امتیاز می تواند کمک بسیار خوبی برای هنرجویان باشد که با یک مرکز تعامل داشته و همه فنون را با مهارت بیشتر آموزش ببینند.

نکته دیگر این که همه لاین های آموزشی آموزشگاه آرایشگری سولماز، به صورت تخصصی و با مربیان مجزا و به صورت خصوصی و نیمه خصوصی اجرا می شود.

ما در پایان دوره ها به هنرجویان کوشا و پیگیر این حرفه جذاب، مدرک بین اللملی اعطاء می کنیم و جالب است بدانید که آزمون های آرایشی نیز در همین آموزشگاه انجام می شود و روز آزمون، مربی هر رشته، درسالن حضور دارد که از لحاظ روحی سبب می شود که هنرجویان ما به راحتی امتحان بدهند.

در دوره های آموزشی این آموزشگاه اتلاف وقت نداریم و در مدت بسیار کوتاهی مدرک عزیزان آماده می شود تا کار خود را به طور رسمی شروع کنند. مدرکی که ارائه می شود، فنی حرفه ای است و قبولی در اینجا تضمینی است. علاوه بر همه اینها ما ده درصد تخفیف نیز برای همه رشته ها در نظر گرفته ایم که علاقه مندان عزیز می توانند از این فرصت، استفاده بهینه کنند.

در پایان بر خود لازم می دانم که از مدیریت سالن، خانم لشکری، مدرس بین المللی و دارنده مدرک در همه رشته ها و مؤسس اصلی این مجموعه، تقدیر و تشکر کنم که چنین فرصت مغتنمی را برای ما و همه مشتاقان این حرفه زیبا و هنری فراهم کردند.

همشهریان البرزی برای ارتباط با مجموعه شما از چه راه هایی می توانند اقدام کنند؟

آدرس: کرج، میدان مادر، جنب فروشگاه رفاه، مجتمع مهرمادر، طبقه فوقانی درمانگاه، طبقه چهارم، واحد ۴۰۱

تلفن ثابت:۳۲۲۷۷۴۱۹۰- ۳۲۷۷۳۴۶۸

شماره همراه: ۰۹۱۹۹۲۲۲۱۹

09199501846

پیج اینستاگرام:

@Solmazz_beautysalon

 

برچسب ها

سولماز رضازاده

آموزشگاه آرایشگری سولماز

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "