سید جواد میری، تولید کننده و مدیر مجموعه ماشین سازی سادات صنعت البرز:

باید خودمان آغازگر مسیر موفقیت باشیم

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ سید جواد میری، تولید کننده و مدیر مجموعه ماشین سازی سادات صنعت البرز جلب می‌ نماییم:

1402/10/13

بنده متولد مشهد هستم و در حال حاضر در کرج سکونت دارم.در رابطه با دغدغه‌ ها، همواره در همه حوزه ‌ها افراد با چالش‌ های مخصوص به خود مواجه هستند. اما بنده شخصا از نوجوانی و سنین پایین، در حدود ۱۲ سالگی، در کارهای فنی فعالیت داشتم. معمولاً به دغدغه‌ ها اعتقاد زیادی ندارم.

بعضی از جوانان در مواجهه با چالش ها و مشکلات خود انتظار دارند که دولت به آن ها کمک کند یا از پدر یا خانواده خود انتظار دارند که سرمایه ای را در اختیارشان قرار دهد یا وامی را برای آنان در نظر گرفته تا کسب و کار خود را راه‌ اندازی کنند. اما عقیده من این است که نباید منتظر ماند تا اتفاقی رخ دهد تا بتوانیم به جلو حرکت کنیم؛ بلکه باید خودمان آغازگر مسیر و راه موفقیت هایمان باشیم. بنده به همین منوال عمل کرده و مسیر را از صفرآغاز نمودم.

در حال حاضر تولیدات داخلی پیشرفت کرده‌ و کیفیت مرغوبی دارند. برای رقابت در بازار، باید به روز بود؛ چرا که اگر به‌ روز نباشیم، عقب خواهیم ماند. تولیدات داخلی قابلیت رقابت با نمونه ‌های خارجی را دارند. در حال حاضر، در زمینه فعالیت های انجام شده، به اقصی نقاط جهان صادرات داریم، حتی به کشورهایی مانند انگلستان و استرالیا که جزو کشورهای پیشرفته و صنعتی هستند. برای مثال، صادراتی به آرژانتین، آفریقا و کشورهای همسایه نیز داشته‌ ایم.

رسانه قطعاً نقش بسیار مهمی را در تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات ایفا می کند. اگر رسانه و تبلیغات نباشد، در صنعت کاربردی نخواهیم داشت؛ زیرا تبلیغات و استفاده از رسانه یکی از عوامل فروش به شمار می روند.

مطالبه ما از دولت این است که به خواسته های  صنعتگران، مخترعین و مبتکرین گوش فرا دهد و سعی کند مشکلاتشان را حتی الامکان رفع نماید. در حال حاضر، دولت فعلی به خوبی در زمینه فعالیت های ما و سایر حوزه‌ ها، مطابق با فرآیند ها و شواهد موجود عمل می کند. امیدواریم که در آینده نیز بهبود یابد و شایسته تر عمل نماید.

 

برچسب ها

سید جواد میری

مدیرعامل ماشین سازی سادات صنعت البرز

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "