کیوان اولاد حاجی بابا، مدیر مجموعه خرید ابزار خاطر نشان ساخت:

خریدابزار؛ پایین ترین قیمت، بالاترین کیفیت

کیوان اولاد حاجی بابا مدیریت مجموعه ای را عهده دار می باشد که بیش از ۵۰ سال قدمت دارد. شغلی که سالها پیش توسط پدربزرگ وی در بازار آهنگران و با تولید فرغون پایه گذاری شد و بعد از آن توسط یاشار حاجی بابا به اوج خود رسید، امروز با عنوان مجموعه «خرید ابزار» در حال فعالیت است. این مجموعه در حال حاضر علاوه بر تولید، در زمینه توزیع ۵۰۰ قلم کالا در سراسر کشور نیز فعال می باشد. در همین ارتباط خبرنگار جام جم البرز گفتگویی را با این مدیر خوش فکر و حرفه ای انجام داده که در ذیل می آید:

1402/6/22

حوزه فعالیت و تولیدات مجموعه خرید ابزار شامل چه محصولاتی می شود؟

تولیدات این مجموعه کالاهایی مثل بیل، تخته ماله و رینگ  فرغون را شامل می شود. البته یکسری از اجناس مانند دسته بیل، دسته جارو و توری های پشه ای و گالوانیزه وارداتی است.

در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ قلم جنس را در سراسر کشور پخش می کنیم. این اقلام شامل تلمبه، تراز، متر، انواع جاروها و ماله می باشد که هر کدام از آن ها دارای چندین مدل مختلف می باشد.

در بین این تولیدات کدام یک در سطح کشوری حرفی برای گفتن دارد؟

در تولید کالاهای بیل، جارو، میخ فولادی و چکمه حرف اول را می زنیم. تعداد مشتریان ما در کشور حدود ۸۰۰ نفر می باشند که عمده فروش هستند و در شهر یا استان خودشان  پخش کالاها را انجام می دهند.

شاخصه مهم مجموعه تحت مدیریت خودتان را در چه می دانید؟

در حال حاضر سعی مان این است که با کیفیت ترین اجناس را با قیمت مناسب تولید کنیم.  فرمولی متناسب بین قیمت و کیفیت بطوریکه قیمت  بالا نباشد ولی مرغوبیت کالا حفظ شود.

چیزی که مجموعه ما را از سایر مجموعه ها متمایز می سازد نظم در کار است که بسیار حائز اهمیت می باشد. در واقع یکی از دلایلی که کارمند زیاد داریم این است که کالاها خیلی دقیق، سریع و کامل باید به دست مشتریان برسد.

در پایان جهت اطلاع خوانندگان، نشانی و ساعت کاری مجموعه خرید ابزار را بفرمایید.

ساعت فعالیت از ۹ صبح تا 30/5 بعدازظهر

آدرس:تهران- خیابان مصطفی خمینی- نرسیده به چهارراه سیروس- روبروی سرای ابریشم-پلاک ۳۳۶

شماره تماس:۰۲۱۳۳۵۳۱۰۶۰

۳۳۵۳۱۰۷۰

۳۳۵۳۱۰۸۰

سایت:

https://www.kharidabzar.com
برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "