فروزان امین رنجبر، مدیریت گاجره معرفی کرد:

کافه رستوران گاجره، غذایی لذیذ در محیطی دلنشین

شهرت رستوران گاجره به دلیل فضای باز و بسیار زیبا و دلنشین آن است. در واقع صرف غذا در محیطی که با جلوه های طبیعی آرایه شده باشد همیشه برای مردم لذت بخش بوده است. فضای آزاد این رستوران به راحتی می تواند ۱۵۰ مهمان را پذیرا باشد. گر چه فضای داخل سالن نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. کافه رستوران گاجره به صورت خانوادگی و با مدیریت فروزان امین رنجبر اداره می شود. در همین ارتباط جهت اطلاع بیشتر خوانندگان مصاحبه ای را با مدیریت توانمند و مجرب این کافه رستوران انجام داده ایم که در ذیل می آید:

1402/6/22

در مورد این رستوران و شهرت آن در بین مشتریان توضیح بفرمایید.

رستوران گاجره به صورت خانوادگی اداره می شود. من به همراه برادرم مهدی امین رنجبر و همراهی خواهرم آزاده امین رنجبر، این مجموعه را مدیریت می کنیم.

شهرت رستوران ما مربوط می شود به فضای باز بسیار زیبا و محیط دلنشینی که دارد. این فضا برای هر دو فصل مناسب است و مشتریان حین صرف غذا می توانند از محیط آرامش بخش آن بهره و لذت برند.

در محوطه فضای باز می توانیم حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر را پوشش دهیم. در داخل سالن نیز جهت برگزاری همایش ۱۰۰  تا ۲۰۰ نفر مهمان قابلیت میزبانی را دارد.

همچنین غذاهای سبک ایرانی ما بسیار با کیفیت است. تنوع غذایی رستوران بسیار زیاد است و انواع و اقسام غذاها سرو می‌شود.

نمونه هایی از غذاهایی که در رستوران گاجره طبخ می شود را ذکر بفرمایید.

 انواع کباب، انواع مرغ و جوجه و مرغ شکم پر که توسط آشپز شمالی کار انجام می شود. کباب لقمه و شیشلیک هم بی نظیر است. در مجموع طبخ غذاها بسیار عالی است. همچنین غذاهای فرنگی از جمله پیتزا و فست فودها نیز جداگانه تهیه می‌شود. فرایند تهیه و طبخ غذاها با اصالت فرنگی و ایرانی انجام می گیرد.

توجه به کیفیت غذاها و مواد اولیه آن چقدر برای شما حائز اهمیت می باشد؟

واقعا سعی کرده ایم غذاها با کیفیت تهیه شوند. از گوشت تازه استفاده می کنیم و پروتئین یخ زده مصرف نمی کنیم. در این خصوص نظارت کامل توسط خودم انجام می پذیرد. البته  آشپز هم در پروسه تهیه غذا نظارت کامل دارد. اگر هم در حین کار مشکلی وجود داشته باشد، مواد بدون کیفیت را برگشت می دهیم. تلاش مان بر این است که از بهترین کیفیت و برند گوشت استفاده کنیم تا رضایت مشتریان را جلب نماییم.

در این راستا یک همکار متخصص مهندس بهداشت محیط دائمی در مجموعه داریم که هر روز در آشپزخانه بر انجام کار نظارت دارد. همچنین نظارت کامل بر تمام محیط رستوران و رعایت بهداشت صورت می گیرد. چنانچه فردی اصول تعیین شده را رعایت نکند، جریمه می شود. من همیشه به پرسنل یادآور می شوم، فکر کنید برای خانواده خودتان غذا درست می کنید.

جهت اطلاع خوانندگان، نشانی و شماره های تماس و نیز ساعات کاری کافه رستوران را بفرمایید.

ساعت فعالیت ما همه روزه از ۱۲ ظهر لغایت ۱۲ شب است

و پنج شنبه ها و جمعه ها صبحانه داریم، از ۸ صبح لغایت ۱۲ شب است.

آدرس:مهرشهر-بلوار شهرداری-خیابان صد شرقی-انتهای خیابان-رستوران گاجره

شمارهای تماس:۰۹۱۲۲۶۰۷۴۶۵

۰۹۱۲۵۵۵۵۵۳۳

02633417968

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "