جلسه ی هم اندیشی شوراهای اسلامی استان البرز به میزبانی مهستان برگزار شد

1402/10/6

به گزارش جام جم البرز، جلسه ی شوراهای اسلامی استان البرز با حضور رییس و اعضای آن، رییس و اعضای شورای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ و به میزبانی شورای اسلامی شهر مِهستان برگزار شد.

بختیاری رییس شورای اسلامی شهر مِهستان ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده، بر ضرورت هماهنگی هر چه بیشتر شوراهای شهر و استان تاکید و یادآوری کرد در فرصت باقیمانده از شورای دوره ی ششم باید با تمام توان در راستای خدمات رسانی به شهروندان تلاش کنیم.

موحدی پور عضو شورای مهستان و رییس شورای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ به گستردگی مهستان، جمعیت بیش از ۱۵۰ هزار نفر و پراکندگی توزیع جمعیت در شهر اشاره کرد و گفت: ظرفیت شورای استان فرصت خوبی برای جلب امکانات و کمک های دولتی در بهبود وضعیت شهر مهستان در حوزه های مختلف است.

پورخداداد عضو شورای مهستان نیز بر ضرورت به روز رسانی آمار جمعیت شهر از طریق مراجع رسمی کشور تاکید کرد و افزود: امروز مهستان به عنوان بزرگترین شهر جدید کشور باید تناسب بیشتری در امکانات و توان مدیریتی با جمعیت و گستردگی شهر داشته باشد و این امر مستلزم واقعی سازی جمعیت و سایر آمارهای شهر توسط مراجع ذیربط و رسمی کشور است تا بر اساس آن ها اعتبارات و امکانات مورد نیاز شهر تخصیص یابد.

غلامی نایب رییس شورای مهستان به تنوع جمعیتی شهر به عنوان یک ویژگی مهم و اثر گذار در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: سرمایه انسانی موجود در مهستان فرصت خوبی برای مدیریت شهری فراهم میکند تا با بهره گیری از توان و ظرفیت های بالقوه ایشان و مدیریت آن در راستای افزایش کیفیت زندگی در شهر گام های موثری بردارد که از جمله آن می توان به حضور ورزشکاران، قهرمانان ورزشی و هنرمندان شاخص در سطح استانی و کشوری در مهستان اشاره کرد.

قره حسنلو رییس شورای اسلامی استان البرز نیز ضمن قدردانی از میزبانی مهستان در برپایی این نشست، بر ضرورت استمرار پیگیری ها و برنامه ریزی مناسب در جذب اعتبارات و امکانات برای رشد و توسعه شهرهای استان البرز تاکید کرد و گفت: از تمام ظرفیت شورای استان در به ثمر رساندن پیگیری های شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان البرز بهره خواهیم برد.

در این جلسه حاضرین ضمن ارایه ی گزارشی از اقدامات و عملکرد به ریاست شورای اسلامی استان، مسایل و موضوعات مهم و دغدغه های اصلی حوزه ی شوراها را نیز بیان و جهت بهینه سازی عملکرد، گفت و گو ، تبادل نظر و دیدگاه ها و تجارب خود را بیان کردند.

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "