96/44
فرهاد قنبری
1400/1/5
کتاب اصول برگزاری، غرفه داری و بازدید نمایشگاه ها تالیف محمد طاهری در چهار بخش به نگارش درآمده است.
کرج- خبرنگار جام جم: بخش اول کتاب شامل پنج فصل است که به تعریف و روند تاریخی برگزاری نمایشگاه ها، اهمیت و اهداف برگزاری نمایشگاه ها، انواع نمایشگاه از ابعاد گوناگون، آثار و نتایج برگزاری نمایشگاه ها همچنین مقررات مربوط به برگزاری نمایشگاه ها پرداخته است. بخش دوم کتاب با عنوان اصول مدیریت و برگزاری نمایشگاه ها و در هشت فصل موضوعات نیازسنجی برگزاری نمایشگاه ها، ساختار مدیریتی و تشکیلاتی برگزاری نمایشگاه ها، مراحل برگزاری نمایشگاه ها، انواع برنامه های جنبی در نمایشگاه ها، نکات لازم برای برگزاری نمایشگاه های خوب و موفق همچنین راهکارهایی که به واسطه آنها می توان میزان استقبال از نمایشگاه ها را افزایش داد، اشاره شده است.
در بخش سوم کتاب با عنوان اصول غرفه داری نمایشگاه ها، طی دو فصل ضمن معرفی غرفه دار و بیان انواع اهداف شرکت کنندگان و غرفه داران از شرکت در نمایشگاه ها، نکاتی که غرفه داران برای شرکت در نمایشگاه ها باید انجام داده و رعایت کنند، ذکر شده است.
در بخش چهارم و پایانی کتاب با عنوان اصول بازدید از نمایشگاه ها هم طی دو فصل ضمن بیان انواع و اهداف بازدیدکنندگان، به مواردی که بازدید کنندگان از نمایشگاه ها باید بدانند و رعایت کنند، اشاره شده است.
گفتنی است این کتاب در زمستان 1395 چاپ گردیده و منبع مناسبی برای کسب اطلاعات لازم برگزارکنندگان، شرکت کنندگان و غرفه داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه ها می باشد.