زینا مختاری، مدیر کلینیک پوست، مو و لیزر زینا مختاری:
1402/3/21
در پی مدرن تر شدن زندگی، نیازهای جدیدی
برای افراد به وجود آمده است ، به طوری که شاهد تاسیس کلینیک های زیبایی متعددی
جهت ارائه خدمات مربوط به آن هستیم. علاوه بر آن در این کلینیک ها خدمات متفاوتی
در زمینه زیبایی پوست ، اندام، مو و … انجام می شود. این خدمات محدود به بانوان
نیست و آقایان نیز می توانند از آن بهره ببرند. در همین زمینه روزنامه جام جم
البرز با زینا مختاری، مدیر متبحر کلینیک پوست، مو و لیزر زینا مختاری وارد
گفتگویی اختصاصی شده است که در ادامه می خوانید:
فعالیت های تخصصی مجموعه خود را تشریح نمایید.
اینجانب زینا مختاری، حدود ۷ سال است که در
زمینه ماساژ و مراقبت های پوست ومو فعالیت خود را آغاز نموده ام و قریب ۵
سال است که در زمینه پوست و ماساژ تدریس می کنم. پیشنهاد من به کسانی که در این
صنف فعالیت می کنند این است که با تلاش روز افزون به مسیر خود ادامه دهند. بنده
در انجام فعالیت ها همه سعی و تلاشم را به کار می گیرم تا بهترین خدمات را به
مراجعین عزیز ارائه دهم.
در خصوص دغدغه ها و مشکلات صنف
خود بگویید.
در بعضی از موارد دسترسی آسان به
متریال و مواد مورد نیاز وجود ندارد که این موضوع به معضل بزرگی برای ما تبدیل شده
است. به گونه ای که قادر نخواهیم بود خدمات مورد نیاز را به مراجعین عزیز ارائه
دهیم. از دیگر مشکلات ما میتوان به عدم
حمایت و ایجاد مشکلاتی از سوی وزارت بهداشت اشاره نمود.
متریال و مواد مورد استفاده
کلینیک شما داخلی است یا خارجی؟
اکثر متریال مورد استفاده ما خارجی هستند،
زیرا اجناس ایرانی دارای کیفیتی ضعیف، بدون خروجی و جوابدهی مناسب است، به گونه ای
که هیچ یک از مراجعه کنندگان از این محصولات راضی نمی باشند. بنابراین از
برندهای خارجی استفاده می کنیم. مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که به
دلیل قیمت گزاف اکثر مردم قادر نخواهند بود از لاین های زیبایی استفاده کنند. زمانی
که متریال مورد استفاده با قیمت بالا تهیه شود در نتیجه خدمات ارائه شده نیز دچار
افزایش قیمت می شود. درصورتی که بتوانیم از متریالی با قیمت مناسب استفاده
نماییم، باعث می شود که همه علاقه مندان بتوانند از این خدمات استفاده
نمایند.
درخواست و تقاضایتان را از
مسئولین ذی ربط بازگو کنید.
از دولت تقاضا داریم که حمایت و همیاری
بیشتری از این صنف به عمل آورد تا ما نیز بتوانیم افراد بیشتری را آموزش
داده و استخدام کنیم، چنانچه فعالیت ما ارتقاء یابد نیروی بیشتری جذب بازار کار
خواهد شد. حمایت از بانوان کار آفرین منجر به رونق کسب و کار آنان خواهد شد.
نقش رسانه را در پیشبرد اهداف
خود چگونه ارزیابی می کنید؟
در حال حاضر بیشترین جذب مشتری ما از طریق
رسانه صورت می گیرد. با تبلیغ توسط رسانه کار ما رونق می یابد و می توانیم تمایز
مجموعه خود و خدمات مان را به صورت واضح اعلام کنیم. بنده در این صنف همیشه
در تلاش بودم تا بهترین خدمات را ارائه دهم و همواره با استفاده از یک مشاوره
برندینگ کار را هدایت می کردم، حتی در کوچکترین کارها از ایشان مشاوره و کمک گرفتم
تا بتوانیم بهترین خدمات را به مراجعین ارائه دهیم و رضایتشان را جلب نماییم.