یادگیری مهارت سخنوری و هوش هیجانی آینده تان را تضمین می کند

مدیر موسسه فاتحین و کارآفرین فضای دیجیتال مارکتینگ در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز گفت : با یادگیری بازار سازی وحضور افراد متخصص می توان یاد گرفت که چطور در فروش، یک درآمد عالی داشت اما باید مهارت سخنوری و مهارت هوش هیجانی در جامعه داشته باشیم.

1402/3/27

به گزارش جام جم از اشتهارد، مسلم حصاری افزود: در یک خانواده تقریبا متوسط به دنیا آمده و در دوره نوجوانی به دلیل شرایط مالی خانواده از دوران کودکی در فصل تابستان کار های فنی را انجام داده است .

وی ادامه داد: در دوره دانشگاه به دلیل نداشتن شرایط مالی مناسب ترک تحصیل کرده و بعد از مدتی در مسئولیت حراست شرکت خصوصی که زیر نظر مخابرات و دفاتر خدماتی ، در یک دوره سرآشپزی شرکت نموده و سپس مشغول به کار شده است.

مسلم حصاری می گوید : بعد از کسب مهارت و تجربیات اولیه دفتر خدماتی و پیک موتوری  با 20 نیرو کار را شروع کرده که 4خانم نظافت خانه ها را انجام می دادند . بعد از 6 سال «خرم» نام این برند بود. درادامه فعالیت بازار های آزاد و به خصوص مدیریت و مدیریت تجارب الکترونیک مولتی مارکتینک به دلایل کارآفرینی و آموزش آشنا شده است.

وی افزود : در سال 1395 جهت شروع تجارب بازاریابی شبکه ای که  قدمت 100 ساله در دنیا دارد و در ایران ۱۲ سال به صورت اصولی وقانونی زیر نظر وزارت صنعت معدن تجارت با نظارت پلیس فتا وزارت اطلاعات، مکان های شرکت های بازار یابی که مجوز صادره داشتند و نمایندگی شعبه های بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ کسب و کار خود را آغاز کرده است .

مدیر موسسه فاتحین اظهار داشت:شبکه ی الکترونیک مولتی مارکتینک فضای کاملا ذهنی و فکری دارد. سال 1395 با توجه به  موج صنعتی تفکر کسب و کارهای اینترنتی که جای کسب و کار های سنتی را می گیرد می توان گفت در پیشرفت کار کمک به سزایی داشته است.

وی افزود: برای  پیشرفت و پیشبرد کار در زمینه های خودشناسی وخود آگاهی مقدمات آزادی مالی آموزش دیده است و او معتقد است که تا زمانی که درون و شخصیت  انسان ها  بزرگ نشود و ارتباط ما با دنیای بیرون تغییری نمی کند.

حصاری در خصوص  افزایش کسب وکار خود اظهار داشت : بعد از پایان دوره  و آموزش های لازم در مورد شبکه های الکترونیک مولتی مارکتینک  و افزایش تعداد کارکنان از شهر اراک به شهر کرج کوچ کرده است .

همچنین با توجه توانایی به افزایش شعبه ها به عنوان اسپانسر در تمام شهر های کشور  اولین شعبه زیر نظر وزارت صنعت و معدن تجارت د ر چهارراه کارخانه قند و میدان شهدا  با 80 نفر  شروع کرده است..

در ادامه افزود : از بدو شرو ع کار حرفه ای در شهر کرج تصمیم به افزایش شعبات در شهر های اراک، شهریار، آذر بایجان شرقی ، سهند، تبریز، مراغه، آذر شهر ، ممقان، هشتگرد، اشتهارد کرده است.

مدیر موسسه فاتحین در خصوص  مهمترین مسئله و دغدغه در  مسیر کارآفرینی افزود:  دوره کشاورزی و موج صنعتی در مسیر قدرت مند و ثروتمندی قرار بگیرند تا بتوا نیم در فضای آموزش قرار بگیرند و در دهه ۹۰ آموزش را  جدی نمی گرفتند و  مهمترین دغدغه این بود است  که در  مسیر کارآفرینی اگر ما چندین هزار نفر را حمایت کنیم  بتوانیم  فروش را به کشاورزان یاد بدهیم چون اصلی ترین و مهمترین کار ما بحث فروش محصولات  وطنی که ۹۸درصد محصولات ما در ایران به لطف خداوند تولید میشه ۱۸ تا کارخانه قدرتمند کمپانی بازاریابی ایرانیان زمین بوده است.

وی ادامه داد : در این  مسیر تعداد کارخونه ها به ۱۸ تا رسید که چند تا کارخانه در اشتهارد، قزوین ، آذربایجان شرقی، استان فارس است . ما توا نستیم از کارخانه های نیمه تعطیل و یا حتی بازگشایی کنیم.

حصاری در خصوص قرارگاه اصلی خود در شهر ها  افزود :  با وجود 10 نمایندگی در استان البرز دوره های کوچینگ دوره های مدیریت دوره های اعتماد به نفس دوره های توسعه فردی دوره های مربیگری در حوزه کتاب خوانی و سمینار و وبینار های مختلف را آموزش می دهد.

در ادامه افزود : در استان البرز بالای ۷۰۰ الی ۸۰۰ مستقیم کارآفرینی کرده است و بالای چند هزار نفر غیر مستقیم خانگی دارند و ما به متقاضیان  یاد می دهیم  که چطور می توان از تلفن همراه  استفاده کنند. 

مدیر موسسه فاتحین و کارآفرین  فضای دیجیتال مارکتینگ در پایان اشاره داشت: در سال 1402 کشور ایران غنیه از  پتانسیل و باور ها نظام باور ها و روی مهارت ها است و  آدم ها از  بالای 18 سال که قانون صنعت و معدن است  می توانند  مدیران و مربیان انگیزشی و مربیان فروش شوند و  هرکدامشان  مدیران تجاری حرفه ای شوند. 

 

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "