برگزاری آیین افتتاح پروژه نجما با عنوان محله دیجیتال در مخابرات منطقه البرز

با حضور مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پروژه محله دیجیتال مربوط به خیابان های هفتم و هشتم رجایی شهر کرج در دبیرستان مهدیه افتتاح شد.

1402/3/27

به گزارش جام جم البرز، در این افتتاحیه دکتر بیان مدیر مخابرات منطقه البرز ضمن اشاره به لزوم گسترش شبکه فیبر نوری در راستای همگامی با فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی جهان به تشریح روند اجرای پروژه نجما درخیابان های هفتم و هشتم رجایی شهر پرداخت. 

وی با بیان اینکه این پروژه مورد استقبال مردم این منطقه قرار گرفته،  ابراز امیدواری کرد؛ برای همگامی با پیشرفت و رشد روزافزون فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی نهضت جهادی شرکت مخابرات ایران میتواند گامی مفید در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم شریف البرز باشد. 

 دکتر بیان در ادامه گفت،: واحدهای مسکونی، اداری و تجاری این محدوده می‌توانند با بهره گیری از این تکنولوژی نیاز های خود را در حوزه ارتباطات با کیفیت مطلوب برآورده سازند. 

 مدیر مخابرات منطقه البرز افزود:  با ادامه این روند و اجرای پروژه های بیشتر در این حوزه شاهد تحولی شگرف در صنعت ارتباطات و فناوری کشور خواهیم بود. 

دکتر بیان همچنین از مساعدت و تعامل موثر دستگاههای دولتی استان در راستای اجرای هر چه سریع‌تر این طرح قدردانی کرد و ابراز داشت؛ افتتاح این پروژه در مدرسه که محلی فرهنگی است می تواند نوید تحولی شگرف در امر آموزش و پرورش باشد. 

 در ادامه مهندس سلطانی در سخنانی  نهضت جهادی فیبر نوری را مایه رونق صنعت ارتباطات دانست و اظهار داشت: پیاده‌سازی کارشناسانه و جهادی این طرح می‌تواند موجب رونق شرکتها،  اشتغال‌زایی،  رشد تولید و تحقق شعار سال گردد.

 وی در ادامه از تلاش متعهدانه مدیر و کارکنان مخابرات منطقه البرز در اجرای این پروژه تقدیر کرد. 

گفتنی ست در این مراسم معاون اقتصادی استاندار البرز ،مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت مخابرات ایران، مدیرکل توسعه کسب و کار حوزه معاونت راهبرد و مشاور مدیرعامل ، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه ۳ نیز حضور داشتند.

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "