افزایش آگاهی و کتابخوانی بهره وری تولید را افزایش خواهد داد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: تولید کنندگان به عنوان طلایه داران اقتصاد یک جامعه همواره به افزایش آگاهی و آرامش نیاز داشته و کتاب خواندن این احساس خوب را ایجاد و بهره وری تولید را افزایش خواهد داد.

1402/4/4

به گزارش جام جم البرز، علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در راستای تعاملات دو سویه و توسعه و ترویج زیر ساخت های کتاب و کتابخوانی و بهره مندی از ظرفیت قانوني مسئوليت اجتماعي شركت‌ها و صنايع دولتي و خصوصي  در اجرای مصوبه مجلس شوراي اسلامي( بند هـ تبصره 9) در قانون بودجه سال 1402، با رضا گل محمدی مدیرعامل شهرک صنعتی بهارستان استان البرز دیدار کرد.
معدنی پور در این دیدار نهاد کتابخانه های عمومی کشور را نهادی تاثیرگذار و با مخاطبانی بسیار از اقشار مختلف دانست و گفت: کتابخانه های عمومی استان با اجرای برنامه های متنوع در فصول مختلف تقویمی و برگزاری پویش های متنوع همواره سعی بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته و توسعه زیرساخت های کتابخانه ای نیز ، افزایش خدمات به عموم مردم را افزایش خواهد داد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی با بیان اینکه تولیدکنندگان در عرصه جهاد اقتصادی همواره نقش بسزایی داشته اند تصریح کرد: کتاب خواندن برای همه اقشار جامعه مفید است و تولید کنندگان به عنوان طلایه داران اقتصاد یک جامعه همواره به افزایش آگاهی و آرامش نیاز داشته و کتاب خواندن این احساس خوب را ایجاد خواهد کرد و ایجاد بستری برای مطالعه تولیدکنندگان و کارگران و آگاهی بخشی آنان می تواند به بهره وری تولید کمک کند.
معدنی پور نقش کتابخانه سیار در شهرک های صنعتی و بهره مندی صنعتگران از این نوع کتابخانه ها را مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: کارکرد کتابخانه سیار و نقش و فعالیت آن در سالهای گذشته در نهاد کتابخانه های عمومی محسوس و غیرقابل انکار است و حمایت تولید کنندگان و خیرین این عرصه در حوزه کتاب و کتابخوانی و ایجاد این کتابخانه می تواند مسیر روشن دانایی را در شهرکهای صنعتی ایجاد کند.
رضا گل محمدی مدیرعامل شهرک صنعتی بهارستان ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی و ترویجی کتابخانه های عمومی استان البرز افزود: تقویت کتابخانه های عمومی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان با کتاب و کتابخوانی تاثیر بسیاری در رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه دارد و صنعتگران نیز در این حوزه همچون گذشته علاقه مند به تقویت زیرساخت ها و توسعه این فضاها به خصوص در مناطق کمتر برخوردار هستند.
مدیرعامل شهرک های صنعتی با ابراز امیدواری از حمایت تولیدکنندگان شهرک بهارستان از کتاب و کتابخوانی بیان کرد: شهرک صنعتی بهارستان که خود نیز ذیل خیریه کهریزک فعالیت دارد در امور خیر پیش قدم خواهد بود و در این عرصه نیز دست یاری به سوی کارفرمایان و صاحبان صنایع دراز خواهد کرد و حمایت همه جانبه خود را در امور کتاب و کتابخوانی از کتابخانه های عمومی استان البرز و تقویت زیرساخت ها خواهد داشت.

گفتنی است در این دیدار کاظم قاسمی معاون امورکتابخانه ها و همکاریهای اداره کل کتابخانه های عمومی و شیخ حسنی رئیس اداره امور همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی حضور داشتند.
برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "