زمینه پرداخت تسهیلات به صادرکنندگان فراهم است

استاندار البرز با تاکید بر تخصیص تسهیلات برای تجار و صادرکنندگان گفت: در حوزه صادرات باید برای تجار تسهیلات در نظر گرفته شود چراکه عدم حمایت در این بخش مساوی با از دست دادن بازار کشورهای دیگر بویژه همسایه ها خواهد بود.

1402/4/4

به گزارش جام جم البرز، مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در نود و نهمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان البرز افزود: افزایش حمایت ها و تسهیلات در حوزه صادرات، رشد تولید، اشتغال و رونق اقتصادی را همراه خواهد داشت.

استاندار البرز گفت: ستاد تسهیلات استان باید افزایش قدرت و اختیارات داشته باشد تا در مواقع اضطراری برای کمک به تولید و صنعت، تصمیم گیری کند.
وی به اهمیت فرودگاه پیام در توسعه صادرات استان البرز بیان کرد: بخش کارگو( حمل و نقل بار از طریق هوایی) این فرودگاه در صورت تخصیص یارانه سوخت و مدیریت تخصصی، می تواند در کیفیت و کمیت صادرات تاثیر بسزایی داشته باشد، از این رو با طرح دوباره این موضوع بدنبال راهکار هستیم.
استاندار البرز گفت: در خصوص تامین نیروی کار شهرک های صنعتی استان نیز در قرارگاه اشتغال البرز مقرر شد کارگروه احصا نظام مسائل حوزه اشتغال استان تشکیل شود و به صورت تخصصی برای این موضوع تصمیم سازی و تصمیم گیری شود.

وی افزود: تامین خوابگاه و خانه کارگری در دستور کار قرار گرفت و ساخت یک شهرک مسکونی در اشتهارد اکنون آغاز شده و در خصوص تردد و حمل ونقل نیروی کارگری به شهرک ها نیز برنامه ریزی شده است.

عبداللهی ادامه داد: با اشراف به مشکلات و دغدغه‌های بخش خصوصی استان البرز، رایزنی ها و جلسات تخصصی با مسوولان ملی در جریان است.
استاندار البرز گفت: فعالان اقتصادی استان باید مجموعه موضوعات خود در حوزه های اقتصادی و بویژه مالیات را احصا کنند تا در سفر مسئولان ملی به استان مورد بحث قرار گیرد.
وی افزود: مطالبات بخش خصوصی از شرکت های دولتی مورد بررسی قرار گیرد و راهکاری برای وصول آنها با اعطای اختیارات به استان ها اتخاذ شود.

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "