سید امیر حسین سید میرزایی، مدیر باشگاه ورزشی سپنتا:

یکی از مشکلات باشگاه ها، مصرف و فروش مکمل است

1402/4/8

روزنامه جام جم البرز با  سید امیر حسین سید میرزایی، مدیر باشگاه ورزشی سپنتا گفت و گویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

باشگاه به دلیل اینکه زیر نظر هیچ صنفی نیست و مستقیماً زیر نظر وزارتخانه مدیریت می‌شود، چندین ارگان، از جمله فدراسیون ورزشی، فدراسیون پزشکی، وزارتخانه بهداشت، پلیس اماکن، شهرداری و بیشتر همه هیئت بدنسازی، بر روی باشگاه نظارت دارند. این می‌تواند باعث تداخل در قوانین گردد.

یکی از مشکلاتی که وجود دارد، مصرف و فروش مکمل است. هیئت بدنسازی با مصرف مکمل، موافق است و از آن استفاده می‌کند، اما فدراسیون پزشکی ممکن است این کار را ممنوع بداند. در مسابقات هیئت بدنسازی، برند‌های ایرانی و خارجی، حتی به عنوان اسپانسر، حمایت می‌شوند و به ورزشکاران هدیه می‌دهند. این نشان می‌دهد که هیئت بدنسازی از مصرف مکمل‌ها حمایت می‌کند. به عنوان مثال، اگر یک باشگاه دار، حاضر به فروش مکمل باشد، بازرسان هر سری، برای بررسی، ممکن است به باشگاه بروند و داخل آشغال‌ها و قوطی‌های مختلف را بررسی کنند تا ببینند آیا مکملی در دسترس است یا خیر. اگر چیزی پیدا شود، باشگاه ممکن است مورد تخلف واقع شود و حتی ممکن است پلمب شود.


برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "