محمد نظیری، موسس و حسین مداح مدیر املاک پایتخت اسلامشهر:

قیمت‌گذاری مسکن در سایت‌های اینترنتی، واقعی نیست

1402/4/13

روزنامه جام جم البرز با محمد نظیری، موسس  و حسین مداح مدیر املاک پایتخت اسلامشهر گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

برای انجام یک فعالیت درست، باید یک تیم خوب در کار فراهم شود. این تیم باید شامل افرادی قابل اعتماد و آشنا به کار باشد تا بتوانیم همکاری خوبی داشته باشیم. به نظر من، این شغل خیلی سخت است و باید از بسیاری از قوانین آگاهی داشت. اولین قدم در کار ما، داشتن صداقت است. ما به عنوان یک مشاور املاک فعالیت می‌کنیم، اما برخی افراد به عنوان دلال و کاسب، بدون رعایت قوانین، وارد این شغل شده‌اند که منجر به مشکلات برای مالکان دیگر شده است.

این کار تیمی است و یک شخص نمی‌تواند به تنهایی کار را در دست بگیرد. زمانی که در قالب تیم باشد، کار بهتر انجام می‌شود.

متاسفانه، در سطح جامعه ما، مطالعه کم است و مردم اطلاعات قانونی و فنی کافی ندارند. بیشتر مشکلات ملکی مردم ناشی از عدم اطلاعات آن‌ها است. باید اطلاع‌رسانی بیشتری انجام شود. املاک شغلی است که باید اطلاعات درستی به مردم ارائه داده شود؛ بعضی از مشاوران املاک از این اصل پیروی نمی‌کنند و سود جویی شان اعتماد مردم را برای همیشه از بین می‌برد.

شبکه‌های مجازی مانند دیوار باعث نوسانات بازار شده‌اند و قیمت‌گذاری در سایت‌ها اصولی و واقعی نیست. باید قیمت‌گذاری به صورت کارشناسی انجام شود.

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "