مجتبی زنگنه،مدیر مجموعه ورزشی امین البرز:

استان البرز در بخش رسانه ای بسیار ضعیف است

1402/4/13

روزنامه جام جم البرز با مجتبی زنگنه،مدیر مجموعه ورزشی امین البرز گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

یکی از موضوعات مهم ما مربوط به بخش قرار دادها است که به صورت پیمانکاری هرساله تمدید قرارداد داریم و کسانی وارد این حوزه شده اند که در زمینه ورزشی هیچ اطلاعاتی ندارند.از شهرداری توقع داریم که هرکسی وارد این حوزه نشود.نرخ سالن ها بسیار بالا است و محدودیت ثبت نام داریم.مسئولین باید در مزایده ها رزومه کافی از افراد درخواست کنند و حتی الامکان باید افرادی که  تخصص دارند وارد این حوزه شوند. عدم توجه به این موضوعات موحب آسیب به ورزش می شود. مجموعه های ورزشی باید به صورت مناقصه ای باشند و از حالت مزایده خارج شوند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

رسانه ها نقش مهمی در کیفیت و کمیت مسائل مختلف دارد و در حال حاضر در همه جا نقش تاثیرگذار دارند. استان البرز در بخش رسانه ای بسیار ضعیف است و ما چندین ملی پوش داریم که دیده نمی شوند، به همین دلیل به تهران مراجعه می کنند. رسانه در البرز معطوف به شهر کرج است و در شبکه ورزش البرز آنچه که باید به تصویر کشیده نمی شود . مزایده ها باید بیشتر بررسی شود و به صورت حراجی نباشد. این موضوع زیبنده استان ما نیست؛ باید راهکارهای مفیدتری را در این زمینه اجرا کنند.

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "