محمدرضا ایزد پناه، مدیرمسئول دپارتمان املاک صبا:

پیشنهاد دپارتمان املاک صبا، سرمایه گذاری در شهرک واوان است

1402/4/14

یک مشاور املاک به مشتری‌ها کمک می‌کند تا بتوانند یک ملک تجاری، مسکونی یا صنعتی را بفروشند، اجاره دهند و یا خریداری کنند.  محمدرضا ایزد پناه، مدیر توانمند دپارتمان املاک صبا، با ۳۰ سال تجربه کاری در این صنف مشغول به فعالیت است. در این دپارتمان املاک، موضوع روانشناسی مشتری بسیار حائز اهمیت است. مدیردپارتمان املاک صبا معتقد است که علم و دانش مربوط به ملک بسیار گسترده است و باید طی چندین سال، با تجربه عملی به همراه آموزش فرا گرفته شود. در همین رابطه روزنامه جام جم البرز با این مدیر متخصص گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را می خوانید:

دپارتمان املاک صبا، اصلی ترین فاکتور برای افزایش مشتری را در چه شاخصه هایی تبیین می کند؟

صداقت، مهم ترین عامل جذب مشتری برای این مجموعه محسوب می شود. آشنایی با الفبای مذاکرات، آشنایی با متدهای به روز بازاریابی، قانون املاک و صداقت در صنف املاک از مهم ترین عوامل به شمار می رود و مشاوران ما این موارد ذکر شده را تجربه می کنند.

در خصوص پتانسیل های شهرک واوان برای سرمایه گذاری ملکی بگویید.

شهرک واوان یک شهرک مهندسی ساز است که پروژه آن قبل از انقلاب آغاز شده است. هم اکنون با جمعیت حدودی ۱۲۰ هزار نفر، جزو کامل ترین مجموعه های آموزشی، ورزشی و خدماتی است.این شهرک دارای خیابان های بسیار بزرگ است و حجم ترافیک به دلیل رعایت اصول خیابان بندی صحیح، اندک است. بیشتر ساکنین آن متشکل از کارمندان است. از نظر دسترسی نیز شرایط خوبی دارد. این منطقه با تهران حدود ۴۰ دقیقه فاصله دارد. از جاده ساوه، تهران و اتوبان قم نیز قابلیت دسترسی دارد. بیشتر مجتمع هایی که در آن ساخته می شود از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین اگر مشتریان بخواهند در حومه شهر منازل مسکونی خریداری نمایند، بنده به آن ها پیشنهاد سرمایه گذاری می کنم.

راه های ارتباطی مردم با دپارتمان املاک صبا را بفرمایید.

نشانی: شهرک واوان، بلوار ولیعصر، خیابان گلهای شرقی، ساختمان فیزیوتراپی، دپارتمان املاک صبا

شماره تماس: 09125725579

شماره تماس های داخلی: 02156179598

اینستاگرام: @MASKAN_SABA_VAVAN

ساعت کاری از ۹ صبح الی ۹ شب می باشد.

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "