ابراهیم جوانشیر، کارشناس ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی و مدیر استخر دانشگاه هنر:

استخر دانشگاه هنر دارای بزرگترین تراس آفتاب استان البرز است

1402/4/14

استخر دانشگاه هنر، یکی از بهترین مجموعه های ورزشی آبی از لحاظ آموزش و کیفیت آب، در استان البرز به شمار می رود.همچنین از استاندارد های لازم در ارائه خدمات برخوردار است. توانمندی مدیران داخلی و نظارت هایی که در بخش تاسیسات این مجموعه صورت گرفته است، موجب شده تا استخر دانشگاه هنر به طور مکرر، در بخش آب، به عنوان واحد نمونه استان البرز برگزیده شود. پرسنل استخر دانشگاه هنر دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته تربیت بدنی هستند. در این خصوص روزنامه جام جم البرز با ابراهیم جوانشیر، مدیر متخصص و فن سالار استخر دانشگاه هنر گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

از ویژگی های حائز اهمیت استخر دانشگاه هنر بگویید.

یکی از مزیت های مهم استخر دانشگاه هنر فضای امن این مجموعه است. در طبقه فوقانی استخر، تراس آفتاب وجود دارد که بانوان محترم می توانند برای حمام آفتاب با خاطری آسوده به آن مراجعه کنند. این بخش دارای ۷۰ تخت مجزا است. به طور کلی استخر دانشگاه هنر دارای بزرگترین تراس آفتاب استان البرز است. پارکینگ وسیع از دیگر مزیت های مجموعه است. این مجموعه، گنجایش حدود ۹۰ خودرو را دارا است، محیط پارکینگ تحت رصد و نظارت دوربین های مداربسته می باشد که فضای خارج پارکینگ را نیز پوشش می دهد. همکاران ما در این بخش از هر نظر در حفظ و نگهداری اموال مردم عزیز کوشا هستند. محیط دانشگاه نیز بر این امر تاثیرگذار است که این موضوع موجب افزایش رضایت مشتریان ما شده است.

درخصوص کادر آموزشی و اداری مجموعه تحت مدیریت خود بفرمایید.

استخر دانشگاه هنر، بهترین کادر آموزشی را دارد که متشکل از مربیان مجرب استان البرز هستند. همچنین در پایان هر دوره آموزشی به مهارت آموزان، گواهی آموزشی اعطاء می شود. مدیران ما نیز از مدرسان مجرب و باسابقه استان البرزهستند.

 امکانات برجسته استخر دانشگاه هنر را برشمارید.

این مجموعه مجهز به استخر استاندارد،سونا خشک، سونا بخار،حوضچه آبسرد،تونل مه ،ماساژ،حمام سنتی و بوفه است. همچنین برای افرادی که نیاز به استراحت دارند تخت های مناسبی تعبیه شده است. ماساژورها، همگی تحصیل کرده رشته تربیت بدنی هستند. در بخش آب درمانی نیز مربی متخصص آب درمانی فعالیت دارد.

همچنین، تونل مه ابداع شرکت ما است. کسانی که از جکوزی و یا سونا استفاده می کنند نباید با بدن عرق دار وارد آب شوند. تونل مه یک راهرو است که از زوایای مختلف مانند یک کارواش، بدن را شستشو می دهد. یکی از ویژگی های ممتاز مجموعه ما ارائه سرویس به مردم عزیز تا پاسی از شب است.

این مجموعه ورزشی برای بازنشستگان چه تخفیفاتی را در نظر گرفته است؟

کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح از ۲۰ درصد تخفیف برخوردارند؛ چرا که آرامش امروز خود را مدیون و مرهون زحمات آنها  هستیم.

بازنشستگان آموزش و پرورش نیز از ۲۰ درصد تخفیف و عزیزانی که با بیماری ام اس دست و پنجه نرم می کنند به صورت ویژه از ۵۰ درصد تخفیف برخوردار می شوند. لازم است ذکر شود که تیم و هیئت مدیره استخرسازان این ملک که بنده به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت فعال می باشم ،آمادگی همکاری با کلیه ارگان های دولتی را دارد. همچنین با ایجاد فضاهای ورزشی به عنوان سرمایه گذار و بهره بردار بخش خصوصی، در تدارک هستیم تا خدمات ورزشی و تفریحی را به همشهریان عزیز ارائه نماییم.

ساعات کاری و راه های ارتباطی با استخر دانشگاه هنر را ذکر کنید.

سانس ویژه بانوان روزهای زوج و از ساعت 9 الی 30/10

11 الی 30 / 12 و 13 الی 30/14  و 15 الی 30/16 و 17 الی 30/18 و 19 الی 30/20

سانس ویژه آقایان روزهای فرد است و علاوه برساعتهای اعلام شده بانوان، در ساعتهای 21 الی 30/ 22  فعال می باشد.

مضاف بر این بانوان جمعه ها صبح در ساعتهای 9 الی 30/10 و 11 الی 30/12 و 13 الی 30/14 سانس آقایان جمعه ها عصر ساعت 17 الی 30/18 و  19 الی 30/20 و 21 الی 30/ 22 فعال است.

به طور کلی ساعات ارائه خدمات این مجموعه، روزهای زوج ویژه برای بانوان از صبح تا شب است. ‌روزهای جمعه نیز صبح مختص بانوان و عصر مختص آقایان است.

نشانی: چهارراه نبوت- بلوار موذن- بعد ازخیابان بوعلی- استخر دانشگاه هنر

شماره همراه :

09122209921

شماره تماس:۰۲۶۳۲۵۳۷۰۱۰

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "