حسین رحیمی، مدیر آموزشگاه صنایع غذایی پارس :

صنایع غذایی پارس، مرکز آموزش آشپزی و شیرینی پزی با استانداردهای بین المللی

1402/4/14

۵۴ رشته را در آموزشگاه صنایع غذایی پارس تدریس می کنیم

حسین رحیمی، مدیر توانمند و مجرب آموزشگاه شیرینی پزی و آشپزی پارس می باشد. وی حدود ۱۲ سال است که در حوزه تدریس مشغول فعالیت است. در این مجموعه ۵۴ رشته صنایع غذایی و شیرینی پزی از صفر تا صد آموزش داده می شود. آموزشگاه پارس، اولین موسسه در سطح استان البرز است که موفق به برگزاری دوره مسترشف با رعایت کلیه استانداردها شده است. از این رو روزنامه جام جم البرز با این مدیریت متبحر و خلاق گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

کیفیت دوره های آموزشگاه شیرینی پزی و آشپزی پارس را چگونه ارزیابی می کنید؟

اهتمام و تلاش این مجموعه مبنی بر آموزش مطلوب و اصولی می باشد. همچنین فعالیتهای ما مطابق بااستانداردهای بین المللی انجام می پذیرد. بسیاری از افراد تنها با هدف اخذ و دریافت مدرک به آموزشگاه پارس مراجعه می کنند. در صورتی که روند و پروسه این کار دشواری هایی را نیز به همراه دارد. دامنه سخت گیری های ما از رعایت نظافت شخصی تا انجام کار به نحو احسنت است. در واقع همانند مدرسه در امرآموزش سخت گیر هستیم. با وجود چنین شرایطی، آموزشگاه از محیطی شاد و صمیمانه برخوردار است. تفاوت دیگر آموزشگاه پارس نسبت به سایر آموزشگاه ها، برگزاری دوره به صورت ورکشاپ انفرادی می باشد. تمام مواد اولیه و امکانات لازم نیز در این زمینه مهیا می گردد. ما به هنرجویان کمک می کنیم تا در محیطی با کیفیت مناسب آموزش ببینند.

زمانبندی دوره های آموزشی مجموعه تحت مدیریت جنابعالی به چه صورت می باشد؟

دوره های آموزشگاه صنایع غذایی پارس دارای زمانبندی های مختلف از دو روزتا پنج ماه است. همچنین یک دوره آموزشی نیز به مدت یک الی دو سال به طول می انجامد.

یکی از خاطرات به یاد ماندنی خود را برای مخاطبان ما توصیف کنید.

به یاد دارم یکی از هنرجویان آموزشگاه از مشکلات خانوادگی رنج می برد. خوشبختانه شرکت در کلاس های آموزشی موجب آشتی و ایجاد حال خوب او شد.

هنرجویان از چه طریقی می توانند به آموزشگاه صنایع غذایی پارس مراجعه کنند؟

نشانی: کرج-چهارراه طالقانی-روبروی برج آموت -جنب فروشگاه شیرین عسل-ساختمان وکلای دادگستری البرز-طبقه ۳ واحد ۸

شماره تماس:09355116409

ساعت کاری از ۱۰ صبح لغایت ۸ شب است.

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "