محمدحسین ناظری و بهروز سلیمی، مدیران باشگاه ورزشی ماسل پلاس عنوان کردند:

سانس همزمان آقایان و بانوان، ویژگی منحصر به فرد باشگاه ورزشی ماسل پلاس

1402/4/14

محمد حسین ناظری و بهروز سلیمی، مدیران توانمند باشگاه ورزشی ماسل پلاس و از قهرمانان پیشکسوت پاورلیفتینگ هستند. محمد حسین ناظری، مدت ۳۶ سال است که در این رشته ورزشی فعالیت می کند. وی دارای مقام قهرمانی آسیایی و کشوری پاورلیفتینگ می باشد. همچنین به تازگی درمسابقات بادی کلاسیک و بیلدینگ مدال طلا و نقره را کسب کرده است. بهروز سلیمی نیز حدود ۲۲ سال است که فعالیت ورزشی خود را آغاز کرده است. وی با وجود مشغله های فراوان، از میادین مسابقات دور نشده و به تازگی مدال نقره پاورلیفتینگ را کسب کرده و هم اکنون در حال تمرین و آماده سازی برای مسابقات کشوری است.

هم پوشانی زمانبندی باشگاه ماسل پلاس برای زوج های جوان و خانواده ها، یک امتیاز ویژه و از شاخصه های این مجموعه ورزشی محسوب می شود. از همین رو خبرنگار روزنامه جام جم البرز با این مدیران مجرب و زبده گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را می خوانید:

 ویژگی های بارز و ممتاز باشگاه ورزشی ماسل پلاس چیست؟

از نقاط مثبت این باشگاه، می توان به وسعت فضای آن اشاره کرد. حدود ۷۰۰ متر فضا که با تهویه های فوق العاده پوشش داده شده است.

مجموعه تحت مدیریت شما در چه رشته های ورزشی فعال است؟

باشگاه ماسل پلاس در رشته های ورزشی مختلفی مانند: بدنسازی، فیتنس و تی‌آرایکس فعالیت دارد. همچنین بدنسازی دارای شاخه های متفاوتی است که شامل: بادی کلاسیک، فیتنس، بیلدینگ و چند رشته جدید می شود.

باشگاه ورزشی ماسل پلاس را از نظر تجهیزات چگونه ارزیابی می کنید؟

خوشبختانه از این بابت هیچ گونه کم و کاستی وجود ندارد. مجموعه ماسل پلاس به اندازه چهار باشگاه، دارای تجهیزات می باشد. به همین دلیل هیچ ورزشکاری برای انجام تمرینات ورزشی در صف انتظار نمی ماند. از هر دستگاه سه عدد در مجموعه وجود دارد تا در تمرینات دچار ضعف و چالش نشویم. همچنین این باشگاه مجهز به دستگاه های هوازی جدید است که در واقع مکمل تجهیزات ورزشی است.

زمانبندی و سانس ورزش بانوان و آقایان به چه صورت است؟

مجموعه ما در گذشته، صبح ها تا ساعت ۲ برای بانوان و بعد از آن تا ۱۱ شب به آقایان اختصاص داشت.   در حال حاضربه صورت همزمان برای بانوان و آقایان فعال است. چرا که باشگاه ماسل پلاس دارای دو طبقه مجزا است و کمتر مجموعه ای با این ساختار و امکانات وجود دارد. سانس همزمان آقایان و بانوان، ویژگی منحصر به فرد باشگاه ورزشی ماسل پلاس است.

از چه طریقی می توان به باشگاه ورزشی ماسل پلاس مراجعه داشت؟

نشانی: عظیمیه-خیابان شریعتی-بین چهار راه نیک نژادی و میدان اصلی-پلاک ۱۱۰_باشگاه ماسل پلاس

شماره تماس:۳۲۵۱۰۹۰۰

شماره همراه: ناظری:۰۹۱۲۸۴۰۲۰۱۳

شماره همراه: سلیمی:۰۹۱۲۱۰۳۹۶۰۷

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "