بهرام سلطانی، مدیر فروشگاه لوازم خانگی سلطانی:

فروشگاه لوازم خانگی سلطانی، شرایط اقساطی و 99درصد کالاهای موجود در بازار

1402/4/14

فروشگاه لوازم خانگی سلطانی از سال ۸۰ تاسیس شده است. از شاخصه های ممتاز این مجموعه می توان به صداقت، جلب اعتماد مشتری و قیمت های منصفانه اشاره کرد. توجه به موارد ذکر شده، موجب رضایت صددرصدی مشتریان طی سالهای فعالیت گردیده است. در این مجموعه، کلیه محصولات با ضمانت و اصالت به مشتریان عرضه می شود. در همین رابطه خبرنگار روزنامه جام جم البرز با این مدیر توانمند مصاحبه ای انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

تنوع محصولات و کالاها را در فروشگاه لوازم خانگی سلطانی عنوان فرمایید.

در این فروشگاه، انواع یخچال های ساید بای ساید، دوقلو، لوازم خانگی صوتی و تصویری،لباسشویی، ظرفشویی و لوازم برقی کوچک نیز عرضه می گردد. فروشگاه لوازم خانگی سلطانی حدود ۹۹درصد کالاهای موجود در بازار را در اختیار دارد. برند های اصلی ازجمله دوو، اسنوا، پارس خزر و همچنین برندهای دیگری که در حال چرخش است، با توجه به موجودی بازار در فروشگاه عرضه می شود.

مهم ترین خدمات فروشگاه تحت مدیریت جنابعالی شامل چه مواردی است؟

از مهم ترین خدمات فروشگاه لوازم خانگی سلطانی می توان به شرایط اقساطی برای خرید انواع کالاها اشاره کرد. همچنین شرایط اقساط برای محصولات دوو به جز برودتی ها بدون هیچ گونه سودی تا سه ماه به مشتری ارائه می شود. این موضوع موجب رضایتمندی مشتری خواهد شد. خدمات پس از فروش ما در محصولات با نمایندگی انتخاب سرویس، از امتیاز بالایی برخوردار است. در اکثر کالاها مشتری اجازه یک ماه تست را دارا می باشد. شرکت انتخاب سرویس برای برخی از محصولات خود، جشنواره  در نظر گرفته است. به عنوان نمونه، برای یک مدل ماشین لباسشویی، یک میلیون تومان بعد از نصب به مشتری هدیه می دهد. برای تلویزیون ۶۵ اینچ مبلغ دو میلیون تومان و ۵۵ اینچ یک میلیون تومان، بعد از نصب به حساب مشتری واریز می شود. همچنین این شرکت به مدت ۱۲۴ ماه موتورهای یخچال ساید بای ساید را گارانتی، و ۱۳۰ ماه دایرکت درایو لباسشویی همراه با دیگ، ضمانت تعویض دارد.

راه های ارتباطی با فروشگاه لوازم خانگی سلطانی را ذکر فرمایید.

نشانی: محمدشهر- خیابان بختیاری- پلاک ۵۲

شماره همراه:۰۹۱۲۳۶۳۴۶۵۰

شماره تماس:۳۶۳۱۴۷۷۶

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "