مریم مصطفایی، مدیر آموزشگاه هنری مصطفایی یادآور شد:

برگزاری دوره رایگان کارآفرینی در آموزشگاه هنری مصطفایی

1402/4/14

آموزشگاه هنری مصطفایی، تحت مدیریت مریم مصطفایی در زمینه آموزش هنرهای تجسمی فعالیت دارد. هنر جویانی که در این آموزشگاه مشغول فراگیری رشته های هنری هستند، از نقطه آغاز آموزش تا مرحله درآمدزایی و بازخورد آثارشان در نمایشگاه ها، از حمایت این مجموعه برخوردار می شوند. از شاخص های هدفمند آموزشگاه هنری مصطفایی پرورش کارآفرینان متعدد در حوزه صنایع دستی و هنرهای تجسمی می باشد.

ازهمین منظر خبرنگار روزنامه جام جم البرزبا مریم مصطفایی، مدیریت خلاق و متبحر این آموزشگاه هنری، گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

آموزشگاه هنری مصطفایی با چه رویکردی فعالیت خود را آغاز کرده است ؟

اهتمام و تلاش ما مبنی بر بهره مندی از یک مجموعه کامل ایرانی بود تا مرحله به مرحله به یک مدرسه هنری برسیم. شهر کرج به وجود چنین مجموعه ای بسیار نیازمند بود. امیدواریم در این زمینه به پیشرفت های دیگر نیز دست یابیم.

در کدام یک از گرایش های صنایع دستی فعالیت بیشتری دارید؟

آموزشگاه هنری مصطفایی، در زمینه چرم دوزی، نسبت به دیگر گرایش ها فعالیت بیشتری دارد. صفر تا صد رشته های هنری را با هنر آموزان تمرین می کنیم. بعد از پایان دوره هنرجویان به خود باوری می رسند و همه ایده های هنری خود را به منصه ظهور می رسانند. خوشبختانه آموزشگاه ما در این حوزه از اساتید صاحب نام و مجرب بهره جسته که با حساسیت بسیار به آموزش هنرجویان می پردازند.

آموزشگاه هنری مصطفایی به چه نحوی از کارآفرینان حمایت می کند؟

بعد از اتمام دوره ها، یک دوره کارآفرینی به صورت رایگان آموزش داده می شود و هنرجویان به سمت برند سازی و آفرینش آثار هنری خود می پردازند. یکی از اهداف ما این است که خروجی پربازده و هدفمند داشته باشیم.

از دیگر دوره های آموزشی این مجموعه به چه مواردی می توان اشاره کرد؟

در زمینه هنرهای تجسمی و نقاشی سیاه قلم، مداد رنگی، رنگ روغن و آبرنگ به صورت کامل آموزش داده می شود. در زمینه خوشنویسی و همینطورحوزه رزین و نقش برجسته  فعالیت داریم. هنرهای دستی شامل: آموزش چرم دوزی ، دوخت های سنتی ،مکرومه بافی با گره های مختلف و انواع بافتنی است.

مردم کرج از چه طریقی می توانند با آموزشگاه هنری مصطفایی ارتباط برقرار کنند؟

نشانی: میدان شهدا-ابتدای بهار-روبروی صندوق کار آفرینی امید-طبقه اول-پلاک ۳۲

 ساعت کاری: هر روز ۹ صبح لغایت ۱۲ و عصرها ۴ لغایت ۷، به غیر از پنج شنبه ها است.

شماره تماس:۰۹۳۵۰۶۶۱۹۶۶

اینستاگرامart.mostaffaee

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "