فاطمه مسیبی، مدیر باشگاه ورزشی بانوان جهان:

مرجعی برای نظارت بر عملکرد و علم مربی‌ها وجود ندارد

1402/4/14

روزنامه جام جم البرز با فاطمه مسیبی، مدیر باشگاه ورزشی بانوان گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

یکی از دغدغه‌های اصلی مردم، سلامت جسم و روانشان است، و خیلی افراد به دلیل رفتن به باشگاه‌های نامناسب، آسیب دیده‌اند. برای درمان این افراد، نیازمندیم که یک مرجع نظارتی برای کار مربی‌ها وجود داشته باشد. فدراسیون‌ها مدارک لازم را برای ما فراهم کرده‌اند و یکسری آموزش‌ها را گذرانده‌ایم، اما مرجعی برای نظارت بر عملکرد و علم مربی‌ها وجود ندارد، تا بعد از چند سال، علم و سواد آن‌ها را به روز کنیم.

سلامت بانوان بسیار مهم است و آن‌ها جان خود را به ما می‌سپارند. از سال ۹۸ در ایام سخت کرونا، تمام مشاغل تعطیل شد و دولت برای کمک به مردم تسهیلاتی قرار نداد. دغدغه‌ اصلی ما امرار معاش بود، اما هیچ نهادی به ما کمک نکرد. فقط بعد از بازگشایی، دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه تحمیل کردند و هر روز، مشکلات و لوازم جدید اضافه می‌شد که در صورت فراهم کردن آن‌ها می‌توان باشگاه را باز کرد. علاوه بر اجاره‌ها، وقتی هیچ پشتیبانی مالی نداریم، چگونه بتوانیم کار انجام دهیم.

ما بارها به موسسات ورزش و جوانان مراجعه کرده‌ایم. البته بنده نهایت تشکر را دارم، زیرا واقعاً پیگیری کردند. تسهیلات خیلی اندکی برای ما قرار دادند و سطح آموزش بسیار پایین است.

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "