محمد امیدی، مدیر باشگاه پرورش اندام جوان:

رسانه، صدای ورزشکاران است

1402/4/18

روزنامه جام جم البرز با محمد امیدی، مدیر باشگاه پرورش اندام جوان گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

یکی از چالش‌های اصلی در ورزش ایران، عدم توجه ارگان‌ها و فدراسیون‌ها به باشگاه‌های ورزشی است. این ارگان‌ها به رشته‌های دیگر بیشتر اهمیت می‌دهند و از باشگاه‌ها حمایت و تشویق کافی نمی‌کنند. این موضوع فقط در بعد مالی نیست، بلکه در بعد‌های دیگر نیز مشهود است. باید حمایت بیشتری به باشگاه‌های ورزشی ارائه داده شود تا ورزشکاران انگیزه بیشتری برای ادامه دادن به ورزش‌ داشته باشند.

متأسفانه، در حال حاضر بیشترین حمایت به رشته فوتبال اختصاص داده می‌شود و رشته‌های دیگر از این حمایت بهره‌ای ندارند. رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش مهمی ایفا کنند.بدون رسانه، صدای ورزشکاران به جایی نمی‌رسد. رسانه، صدای ورزشکاران است.

ابزارهای متریال ما ایرانی است و از لحاظ کارایی با ابزارهای خارجی برابری دارد. البته مقداری  جنس ایرانی ضعیف‌تر است ولی در حال بهبود و تقویت است. باید قیمت اجناس ثابت پیدا کند تا کیفیت محصولات کاهش نیابد. مسئولین باید به این رشته بیشتر اهمیت دهند. ایران به عنوان مهد پرورش اندام شناخته می‌شود، اما به این رشته به اندازه کافی اهمیت نمی‌دهیم. باید حمایت بیشتری از لحاظ تبلیغاتی برای این رشته انجام شود. در ده سال اخیر، در این رشته، رشد چشم‌گیری در قهرمانی در آسیا و جهان داشتیم و باید این رشد را بیشتر تقویت کنیم.

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "