معصومه قاسمی، مدیر آموزشگاه زبان دخترانه هما:

مهم‌ترین چالش آموزشگاه‌های زبان، بالا بودن نرخ اجاره‌ها و پایین بودن نرخ شهریه است

1402/4/18

روزنامه جام جم البرز با معصومه قاسمی،مدیر آموزشگاه زبان دخترانه هما گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

مهم‌ترین چالش آموزشگاه‌های زبان، بالا بودن نرخ اجاره‌ها و پایین بودن نرخ شهریه است. در حال حاضر شرایط زندگی برای همه‌ی افراد دشوار است و نسبت به دیگر خدماتی که وجود دارد، به آموزشگاه‌های زبان بسیار کم لطفی شده است. اجاره هر ساله بالا برده می‌شود، اما درآمد آموزشگاه نسبت به اجاره‌ها بسیار پایین است. آموزش یادگیری زبان بسیار طولانی است و خانواده‌ها باید چند سال هزینه کنند که به آن ها فشار می‌آید. بالا رفتن اجاره‌ها و مخارج نوسازی، هزینه‌های اضافی به آموزشگاه‌ها وارد کند.

کار تدریس مشکلات زیادی دارد و حقوق معلمان بسیار کم است، حقوقی که می‌پردازیم هرگز نمی‌تواند زحمات شان را پوشش دهد. امیدواریم که رسانه‌ها بتوانند بیشتر به آموزشگاه‌های زبان و علمی کمک کنند.

در ضمن، از آموزش و پرورش تقاضا دارم که همان طور که برای دادن مجوزها دقت می‌کند، این نکته را هم اضافه کند که کسانی که می‌خواهند آموزشگاه زبان را تأسیس کنند، حداقل در این رشته تحصیل کرده باشند و سال‌ها تجربه داشته باشند. در غیر این صورت، سطح علمی زبان به پایین می‌آید و به زبان‌آموزان ضربه می‌زند.

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "