شهاب اخلاقی، مدیر مرکز فروش خودرو صفر شهاب اخلاقی خبر داد:

خدمات مرکز فروش خودرو صفر شهاب اخلاقی بدون دریافت کمیسیون

1402/4/21

خرید خودرو فرآیندی حساس، پیچیده و زمان‌بر است که باید با آگاهی کامل طی شود. مرکز فروش خودرو صفر شهاب اخلاقی، یکی از نمایشگاه های خودرو در منطقه گوهردشت می باشد. شهاب اخلاقی، مدیر و مالک این مجموعه از سال ۹۴ فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است. تعرفه قیمت در این نمایشگاه، به دلیل عرضه اتومبیل های صفر، با تعرفه نمایندگی های خودرو برابری می کند. از همین رو خبرنگار روزنامه جام جم البرز با این مدیر متبحر و مجرب گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

شرایط خرید خودرو در مرکز فروش خودرو صفر شهاب اخلاقی به چه ترتیب است؟

 در یک بازه زمانی ارائه خودرو در نمایشگاه ما به صورت شرکت لیزینگ بود. به این ترتیب که نصف مبلغ پرداخت می شد و مابقی آن نیز به شکل شرایطی اخذ می شد. درحال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی، لیزینگ شرکت متوقف شده است. خودروهایی که در مرکز فروش اخلاقی عرضه می شود، برای مشتریان حاشیه پرداخت اضافی و کمیسیون ندارد. همان مبلغی که پرداخت می کنیم، مشتری نیز می پردازد. همچنین به دلیل اینکه مرکز فروش ما شرکتی است، از مشتریان کمیسیون گرفته نمی شود. مبلغی که در قولنامه ذکر می شود، اخذ می شود. خودروها صفر هستند و در این زمینه می توانیم به خوبی مانور دهیم. به عنوان مثال: حتی اگر خودرو، ایرادی داشته باشد، آن را برگشت می زنیم.

ایران‌خودرو تقریبا 8الی 9 و سایپا حدود ۶الی ۷ خودرو تولید می کند. حدود ۱۵الی ۱۶خودرو و همچنین خودروهای پرفروش بازار در زمینه فعالیت ما می باشد. بیشتر خودروها را در انبار و نمایشگاه نگهداری می کنیم و در عرض ۳۰ الی ۴۰ دقیقه به مشتری تحویل می دهیم. چنانچه شرایط فراهم نبود، این فرآیند از طریق نمایندگی ها طی دو ساعت انجام می پذیرد.

از چالش های موجود در صنف خود  توضیح فرمایید.

متاسفانه برخی قیمت گذاری ها براساس واقعیت نیست. به عنوان نمونه: قیمت یک ماشین ۵۸۰ میلیون است. در سایت دیوار همان ماشین صفر ۵۵۰ میلیون قیمت دارد.

اگر با این دفاتر تماس گرفته شود، بلااستثنا می گویند که ما با هزینه کمتر خودرو را عرضه می کنیم. اکثر آنها در تهران فعالیت دارند و دفتری را به مدت یک ماه اجاره می کنند. ماشینی را که از طریق چک خریداری کرده اند، به مشتری تحویل می دهند. بنابراین نمی توانند خودرو را سند بزنند. بعد از گذشت یک ماه، مشتری، خودرو را تحویل می گیرد. صاحب اصلی خودرو شکایت می کند و خواستار آن می شود. در این زمان مشتری، پیگیر وجه پرداختی می شود. اما متأسفانه دفتری وجود ندارد که به آن مراجعه کند. زیرا مدت اجاره دفتر یک ماهه بوده است .

قیمت خودروی صفر شاید بین ۵۰۰ هزارتومان تا یک میلیون تومان اختلاف داشته باشد. اما در کل در کشور ما این میزان تقریبا برابر است. بسیاری از هموطنان در زمان خرید دچار این چالش می شوند و با قیمت گرفتن اشتباه، فریب می خورند. در ظاهر با مبلغ کمتر از ۲۰ میلیون تومان، صاحب خودرو می شوند در صورتی که این گونه نیست.

از مردم تقاضا دارم که از همان ابتدا، از نمایندگی ها و دفاتر فروش قیمت بگیرند، نه از نمایشگاه هایی که خودروی کارکرده عرضه می کنند. در این مراکز مشکلاتی وجود دارد و می توانند ماشین خود را با قیمت دلخواه به فروش بگذارند. متاسفانه کیلومتر خودرو را کم می کنند، نایلون را تعویض کرده و به عنوان ماشین صفر آن را می فروشند. همه این موارد از قیمت خودرو می کاهد و در فعالیت ما خلل ایجاد می کند. به دلیل وجود کلاهبرداری های این چنین، خریداران محترم باید بسیار حساس باشند و نسبت به دارا بودن جواز کسب محل خرید، آگاه باشند. بنابراین می توانند از طریق اتحادیه، اطلاعات کامل فروشنده و نمایشگاه را بدست آورند.

به عنوان سخن پایانی چه توصیه ای برای مردم دارید؟

از مردم تقاضا دارم، برای خرید خودرو به دفاتر فروش غیر مجاز مراجعه نکنند، زیرا اتحادیه جوابگوی آنها نخواهد بود. چرا که نامی از آنها وجود ندارد و این دفاتر اصلا مفهومی ندارند.

مردم استان البرز از چه طریقی می توانند به مرکز فروش خودرو صفر شهاب اخلاقی مراجعه داشته باشند؟

نشانی: گوهردشت- خیابان داریوش- چهارراه چهارم- چهارراه انقلاب

شماره های تماس: 09121675991-09123661316

ساعت کاری: از ۹:۳۰صبح لغایت ۹شب به صورت یکسره است.

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "