سهیل حاج کرم و مجتبی سادات رسول، مدیران آموزشگاه عنوان کردند :

کسب رتبه های برتر دانش آموزان در کنکور، شهرت گروه مشاوره تحصیلی آکو و پرسا

1402/4/21

آموزشگاه کنکور تقویتی پرسا واقع در ناحیه چهار کرج، سال ۹۴ توسط سهیل حاج کرم و مجتبی سادات رسول پایه گذاری شد. آنها سال ها بعد گروه مشاوره آکو را بنا نهادند. این مجموعه هم اکنون دارای چهار شعبه در تهران، مهرشهر و فردیس کرج و همچنین تاکستان قزوین است. گروه مشاورین پرسا و آکو شامل ۱۵ نیروی تحصیل کرده و رتبه برتر کشور است.  این مجموعه در کل کشور افتخار خدمت رسانی به تعداد بسیاری از دانش آموزان را داشته و علاوه بر آن دارای بیش از ۵۰۰ دانش آموز مشاور در سطح کشور می باشد. از این رو خبرنگار روزنامه جام جم البرز با مدیران مجرب و متخصص این مجموعه گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

عملکرد گروه مشاوره تحصیلی آکو و پرسا را چگونه ارزیابی می کنید؟

سهیل حاج کرم: باتوجه به وضعیت دشوار فعلی، بازخوردهای مثبت موجب حفظ انگیزه کاری ما شده است؛ ولی در اکثر زمینه ها بازخورد منفی نیز وجود دارد، ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.  یکی از اهداف حال حاضر مجموعه، افزایش تعداد دانش آموزان می باشد. فعالیت ما به صورت پاره وقت و قراردادی نیست و به طور ثابت مشغول کار هستیم.

در خصوص شاخصه های حائز اهمیت مجموعه های آموزشی خود توضیح فرمایید.

مهمترین شاخصه گروه مشاوره تحصیلی آکو و پرسا، صداقت است. شاید در مقطعی از زندگی دچار خلاء شویم و صادق نباشیم، ولی در ارتباط با دانش آموزان و والدین آن ها، راستی و صداقت جزو خط قرمزهای ما محسوب می شود.

عرایض بنده به منظور افزایش ثبت نام آموزشگاه یا کسب درآمد نیست؛ بلکه برای ما آینده دانش آموزان بسیار حائز اهمیت می باشند. زیرا صحبت های ما ممکن است تا نسل های بعدی سینه به سینه ادامه پیدا کند. بنده می دانم در قبال چیزی که دریافت می کنم، چه چیزی را از دست می دهم. به صورت کلی در هر مرحله ای از روند کار قرار داشته باشیم، بزرگترین شعار ما داشتن صداقت است‌.

در زمینه مشاور تحصیلی دانش آموزان چه خدماتی را ارائه می دهید؟

مجبتی سادات رسول: گروه مشاوره تحصیلی آکو و پرسا در حوزه های پیشرفت و هدایت تحصیلی و همچنین انتخاب رشته به دانش آموزان یاری می رساند. همچنین در طول سال نیز همراه آنان هستیم.

بیشترین میزان مشاوره شامل کدام مقطع تحصیلی می باشد؟

بستگی دارد به اینکه مخاطب ما در چه پایه و مقطعی قرار داشته باشد. اکثر دانش آموزان در حوزه کنکور به ما مراجعه دارند.

رویکرد گروه مشاوره تحصیلی آکو و پرسا در راستای قبولی در کنکور به چه صورت است؟

از نظر بنده کنکور مانند پروژه ای است که آغاز و پایان آن مشخص است. فعالیت آموزشگاه ما در این حوزه نیز تعریف مشخصی دارد. در زمینه کنکور، برنامه ریزی تحصیلی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. آموزشگاه ما برای مشاورین و دانش آموزان با نظارت کامل برنامه ریزی انجام می دهد. در طول سال مانند یک دوست و به موازات آن به عنوان یک ناظر در کنار دانش آموزان هستیم. هر دانش آموز دارای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت است. گروه مشاوره تحصیلی آکو و پرسا با نظارت کامل برای هر پایه تحصیلی در تلاش است تا در جهت دستیابی دانش آموزان به اهدافشان یاری رسان باشد.

سهیل حاج کرم: متاسفانه آمار نادرستی در رابطه با حوزه فعالیت ما وجود دارد. به عنوان نمونه بیان می شود که سالیانه در صنعت آموزش و کنکور بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان هزینه می شود. این در حالی است که فقط تعداد محدودی از دانش آموزان در دانشگاه های شاخص کشور پذیرفته می شوند. از یک میلیون و دویست هزار نفر که هرساله در آزمون سراسری شرکت می کنند، کمتراز ده درصدشان به دانشگاه ها و رشته های برتر و پرطرفدار دست می یابند. ۹۰درصد باقی مانده احساس ناکافی بودن پیدا می کنند و آرزوهایشان از بین می رود. این اتفاق در حالی رخ می دهد که کشور ما به میزان آمریکا و چین دانشگاه دارد.

از چه طریقی می توان به شعبات گروه مشاوره تحصیلی آکو و پرسا مراجعه داشت؟

شعبه اول: مهرشهر- بلوار شهرداری- فاز دو -ابتدای بلوار 200- پلاک ۳۵۵- گروه مشاوره تحصیلی آکو و پرسا

شعبه دو: فردیس- مدرسه پژوهش

شعبه سوم: تهران- منطقه‌ سید خندان- آموزشگاه علوم

شعبه چهارم: تاکستان- قزوین

شماره تماس : ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴

وب سایت:

https://akoedu.ir

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "