دکتر محمد حسین محمودیان، فوق تخصص جراحی قلب و عروق:

افتخار 3000 جراحی قلب و عروق را در کشور داشته ام

1402/4/21

دکتر محمد حسین محمودیان، فوق تخصص جراحی قلب و عروق متولد ۱۳۳۶ در اصفهان می باشد. وی تحصیلات خود را در مقطع ابتدایی و متوسطه در شهر کرج به پایان رساند. قبل از انقلاب در سال ۱۳۵۴، برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی به آمریکا مهاجرت کرد و تحصیلات خود را در رشته علوم آزمایشگاهی و پزشکی ادامه داد. ایشان بعد از ۱۸ سال زندگی در آمریکا و آرژانتين، با عنوان فوق تخصص جراح قلب و عروق به آغوش میهن بازگشت. وی خود را خدمت گذار مردم ایران می داند و مهم ترین هدفش نجات جان انسان ها است. روزنامه جام جم البرز افتخار میزبانی از این پزشک متخصص و حاذق را داشت و دقایقی با ایشان به گفتگو نشست که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

بعد از بازگشت به ایران، فعالیت خود را به عنوان فوق تخصص جراحی قلب و عروق از کجا آغاز نمودید؟

به دلیل نیاز شدید بسیاری از شهرها و روستاهای ایران به جراح قلب و عروق، برای انجام طرح خود به شهر یزد رفتم. شش سال در این شهر ساکن بودم و موفق به راه اندازی و تاسیس مرکز جراحی قلب و عروق بیمارستان افشار یزد شدم. خانواده و اکثر اقوام بنده ساکن کرج هستند. به همین دلیل به کرج بازگشتم و فعالیتم را در بیمارستان های تهران، جماران، بقیه الله، نیروی هوایی و آتیه شروع کردم. به مرور در کرج و بیمارستان امام خمینی در سمت مسئول فنی جراحی قلب و عروق آغاز به کار کردم. در حال حاضر از سهامداران بیمارستان های کرج از جمله بیمارستان تخت جمشید هستم. همچنین به عنوان جراح قلب در بیمارستان مدنی در حال خدمت می باشم. اینجانب تاکنون افتخار 3000 عمل جراحی قلب و عروق را در کشور داشته ام.

یکی از خاطرات به یادماندنی خود را در این خصوص توصیف کنید.

 یکی از خاطرات خوبم در یزد رخ داد. امکانات در بیمارستان یزد بسیار محدود بود. یک خانم جوان از خانواده ای خوش نام، در شب عاشورا تصادف کرده بود و به دلیل وخامت وضعیت جسمی، در حال فوت بود. در روز عاشورا، خانواده ام برای دیدار از کرج به یزد آمده بودند. به من اطلاع دادند که یک خانم جوان در یکی از بیمارستان های یزد درحال فوت است و کسی نیست که او را درمان کند. همان لحظه با ماشین پدر به سمت بیمارستان حرکت کردم. خانم جوان را با آمبولانس به بیمارستان خودمان که امکانات بیشتری داشت، منتقل کردیم. هنگام رفتن به سمت بیمارستان، آنقدر به فکر نجات جان او بودم که تصادف کردم. ماشین پدر همسرم از بین رفت و خودم با وجود خونریزی در ناحیه سر و دهان به بیمارستان رفته و جان بیمار را نجات دادم.

اهالی استان البرز از چه طریقی می توانند به مطب جنابعالی مراجعه داشته باشند؟

نشانی: چهار راه طالقانی، خیابان شهید بهشتی، زیر پل عابر، ساختمان آرین، طبقه ۲

شماره تماس: 02632248195

ساعات کاری: به غیر از عصر روزهای شنبه،  از ساعت ۳:۳۰ عصر لغایت ۸ شب می باشد.

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "