داریوش رفیعی، مدیریت نمایشگاه تاکید کرد:

شرایط اقساطی نمایشگاه اتو رفیعی، با سود اندک

1402/4/21

نمایشگاه اتو رفیعی با مدیریت داریوش رفیعی، در بلوار دانش آموز کرج واقع می باشد. خدمات این مجموعه شامل دو بخش است، 17 نفر زیر مجموعه دارد و توسط دو مدیر اداره می شود. مدیر فروش خودروهای کارکرده، دانیال رفیعی با ده زیرمجموعه کارشناسان فروش خودروهای کارکرده است و مدیر فروش خودروهای صفر، داریوش رفیعی با هفت زیر مجموعه، کارشناسان فروش خودرو صفر هستند. یکی از شاخصه های ویژه نمایشگاه اتو رفیعی، امکان فروش اقساطی برای انواع خودروهای ایرانی، خارجی و حتی کارکرده است. این مجموعه با همکاری شرکت البرزموتورماشین، توانسته است در فراهم سازی شرایط اقساط با سود اندک، پیشرو باشد. از همین رو خبرنگار روزنامه جام جم البرز با این مدیر متبحر و مجرب گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

فروش اقساطی در نمایشگاه اتو رفیعی از چه شرایطی برخوردار است؟

ابتدا برای انواع خودروهای ایرانی، خارجی، صفر و کارکرده و با هر قیمتی ۶۰ درصد از مبلغ پیش پرداخت اخذ می شود. مابقی در طول یک الی سه سال با اخذ چک به تعداد ۴، ۸، ۱۲ چک سه ماهه پرداخت می شود. سپس خودرو را تحویل داده و سند به نام زده می شود. همچنین برای ضمانت، فقط چک گرفته می شود. بعد از انجام این فرآیند، سند در رهن شرکت باقی می ماند.

روش دیگر شامل معاوضه خودروها است که شرایط مختص خود را دارد. افراد دارای خودروی کارکرده، می‌توانند آن را با اتومبیل صفر جایگزین کنند. باقی مانده هزینه را نیز به صورت اقساط با سود دو الی هشت درصد که همانند سود بانکی است، پرداخت می کنند. به طور کلی شرایط اقساط نمایشگاه اتو رفیعی با سود اندک و به صرفه می باشد.

در بخش خدمات خودروهای صفر، افراد متخصص در این زمینه فعالیت دارند. بخش دیگر خدمات، شامل: خودروهای کارکرده وارداتی، شرکتی، خارجی و ایرانی است که از تعداد ۱۰ نفر زیر مجموعه برخوردار است.

از معضلاتی که صنف نمایشگاه اتومبیل را تحت شعاع قرار داده است، بگویید.

در حال حاضر شاهد اتفاقاتی در بلوار دانش آموز کرج هستیم. بنده بابت این مجموعه حدود یک میلیارد تومان به عنوان هزینه پیش پرداخت و ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان اجاره بها به صاحب ملک پرداخت می کنم. حدود ۱۵۰ دفتر فروش در این بلوار مشغول فعالیت هستند که هریک از آنها با در اختیار داشتن یک واحد فروش مبلغ ۵۰ میلیون تومان پیش پرداخت و ماهی سه میلیون تومان اجاره بها می پردازند‌‌ و مالیات و عوارض نیز پرداخت نمی کنند. متاسفانه وجه تمایزی بین بنده که تمام این هزینه ها را متقبل شده ام و افراد سودجویی که یک پنجم تا یک دهم این هزینه ها را پرداخت کرده اند، وجود ندارد. من و دیگر همکارانم باید هزینه ها را به گونه ای تنظیم کنیم که از همه جهات پاسخگو باشد. یکی از معضلات این حوزه سایت دیوار است که موجب کلاهبرداری های متعددی شده است. به همین دلیل هرفردی که برای استعلام قیمت به ما مراجعه می کند، قیمت هایی که در این سایت اعلام شده است را عنوان می کند. در حالی که اکثر این خودروها اصالت ندارند. این موضوع موجب بهم ریختگی بازار خودرو شده است .

نمایشگاه اتو رفیعی در خصوص رفع این مشکل چه اقداماتی انجام داده است؟

در این راستا ما حتی با دادستان نیز صحبت کرده ایم. ایشان بیان کردند که دفتر فروش خودرو یک مسئله غیر قانونی است و موضوعی با عنوان دفتر فروش وجود ندارد. به گونه ای که این دسته از دفاتر، هیچ گونه تابلو و مشخصاتی ندارند. فقط یک دفتر است که در آنجا مشغول فعالیت هستند و به دلیل فقدان مجوز، اجازه تبلیغات و نصب تابلو ندارند. به عنوان مثال ماشینی که با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان خریداری می کنم، باید به گونه ای فروخته شود که پاسخگوی اجاره بهای ۲۰۰میلیون تومانی باشد. در مقابل، افرادی که فعالیت غیر قانونی دارند، همین ماشین را ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کرده و باید اجاره بهای دو میلیون تومانی پراخت کنند. هزینه های بنده ده برابر آنها است. مضاف بر این باید مالیات نیز پرداخت کنیم. این موارد ناعدالتی ایجاد می کند. از مسئولین تقاضامندم تا به این امر رسیدگی کنند.

مردم استان البرز از چه طریقی می توانند به نمایشگاه اتو رفیعی مراجعه کنند؟

نشانی: کرج، بلوار دانش آموز، به سمت هفت تیر، قبل از زیرگذر، اتو رفیعی

شماره های تماس: 09121757761_ 09128607717

آدرس پیج اینستاگرام:

auto.rafiee60

تلگرام:

https://t.me/danialrafii

واتس اپ:

https://chat.whatsapp.com/ElXxX8fgmJdDk2yMADbISW

ساعت کاری از ساعت ۹ صبح لغایت ۲ ظهر و از ۴:۳۰عصر تا ۱۰ شب

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "