داریوش علیپور، مدیر آموزشگاه رانندگی مسیحا اعلام کرد:

آموزشگاه رانندگی مسیحا با درصد قبولی بالا

1402/4/21

تمام افراد برای این که بتوانند صلاحیت رانندگی در شهر را داشته باشند باید مجوزهای لازم را اخذ کرده و کلاس‌ها و امتحان رانندگی را با موفقیت پشت سر بگذارند آموزش رانندگی و گرفتن گواهینامه یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از افراد آن را تجربه می‌کنند. برای این که به یک راننده حرفه‌ای تبدیل شوید باید تمام نکات مهم رانندگی را یاد بگیرید و به آن‌ها عمل کنید. آموزشگاه رانندگی مسیحا یکی از مجموعه های آموزش رانندگی در کرج است. داریوش علیپور، مدیریت این آموزشگاه را بر عهده دارد. بهره گیری از مربیان مجرب جزو ویژگی های بارز این آموزشگاه به شمار می رود. درصد قبولی در آزمون های رانندگی به صورت ماهانه محاسبه می شود. طبق آمارهای موجود، عملکرد این مجموعه مطلوب بوده و نسبت به سایر آموزشگاه های رانندگی از امتیاز بالایی برخوردار است. از این رو خبرنگار روزنامه جام جم البرز با این مدیر متبحر گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن به شرح ذیل است:

درخصوص سوابق و فعالیت های آموزشگاه رانندگی مسیحا توضیح فرمایید.

بنده چندین سال است که مدیریت آموزشگاه رانندگی مسیحا را عهده دار هستم. در حوزه پذیرش و آموزش هنرجویان مراجعه کننده فعالیت داریم. با شکیبایی بسیار به تعلیم هنرجویان کرجی می پردازیم.

میزان رضایتمندی هنرجویان از فرآیند آموزش در این مجموعه چه اندازه است؟

خوشبختانه نظراتی که درباره ما بیان می شود تعریف و تمجید است. با تعریف از مربیان عزیز که در مجموعه مشغول فعالیت هستند، از کادر اداری صبور و... همواره ما را مورد عنایت و لطف خویش قرار می دهند. همچنین ارتباطات ما با راهنمایی و رانندگی نیز بسیار مطلوب و دوستانه می باشد.

نشانی و ساعات کاری آموزشگاه مسیحا را ذکر فرمایید.

نشانی: فلکه اول گوهردشت- خیابان مطهری - جنب شیرینی روما- آموزشگاه رانندگی مسیحا

شماره های تماس: 34453569

34209716

ساعت کاری ۷صبح لغایت ۸عصر

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "