لیلا منصوری،مدیر مجموعه آموزشی بعثت:

بزرگترین مشکل بخش خصوصی کم لطفی آموزش و پرورش به این حوزه است

1402/4/22

رسیدن به هر هدفی در زندگی به برنامه‌ریزی و ایجاد آمادگی فیزیکی، ذهنی و روانی نیاز دارد. کسب بهترین نتایج ممکن در کنکورهم این‌چنین است؛ یعنی ما باید مقدماتی را برای این موفقیت فراهم کنیم. به مجموعه این مقدمات، آمادگی برای کنکور می‌گوییم. البته این آمادگی به شیوه‌های متعددی حاصل می‌شود و هرکدام از این شیوه‌ها مزایا و گاه معایبی دارد. از این رو روزنامه جام جم البرز با لیلا منصوری، مدیر متبحر و مبرز مجموعه آموزشی بعثت گفتگویی انجام داده است که درادامه می خوانید:

از معضلات موجود در این حوزه توضیح فرمایید.

بزرگترین مشکل بخش خصوصی کم لطفی نظام آموزش پرورش به این حوزه می باشد. عملکرد همکاران دیده نمی شود، تمام بار مشکلات برعهده مجموعه است. تنها انتظار حمایت داریم که ارزش کار همکاران ما دیده شود. در بخش ابتدایی مجری بازی و یادگیری هستیم. این روش را سال ها در ناحیه اجرا کردیم و موفق به کسب مقام نیز شده ایم.

عملکرد آموزشگاه بعثت را چگونه ارزیابی می کنید؟

در بخش متوسطه اول و دوم، آموزشگاه بعثت مجهز به سیستم های کاملا هوشمند است و تجهیزات کارآمد در اختیار داریم. اعتقاد شخصی بنده بر این است که انسان ها از مقطعی باید کار را شروع کنند و میدان را در اختیار نیروهای جوان قرار دهند چرا که آنان همیشه موفق بوده اند. در حوزه تولید محتوای آموزشی خوشبختانه مجموعه بعثت به استقلال رسیده است و هیچ گونه وابستگی به مسائل خارجی ندارد. همکاران در بخش تولید محتوا همیشه مقام اول  البرز را کسب کرده اند و مدارس دولتی را نیز با ابزار کمک آموزشی مورد حمایت قرارداده ایم.

در آموزش دروس آنلاین، مجموعه های خصوصی خوب درخشیدند و بسیار موفق بودند.

رسانه چگونه می‌تواند در این زمینه نقش موثری داشته باشد؟

رسانه اگر سمت و سوی دیجیتال داشته باشد بسیار موفق است ولی به صورت سنتی نتیجه مطلوب را کسب نمی کند.


برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "