رئیس شورای اسلامی استان البرز:

اهمیت به جایگاه روابط عمومی، موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

1402/4/26

رئیس شورای اسلامی استان البرز، گفت: جایگاه و شأن روابط‌عمومی یک دستگاه مانند معاونت یک مجموعه مهم و حیاتی است؛ چرا که مدیران روابط‌عمومی از یک‌سو با ارتباط مؤثر با مدیر سازمان متبوع خود و از سوی دیگر از طریق ارتباط خوب با مردم بسان پلی محکم و استوار هستند که به انتقال نقطه‌نظرات و مدیریت افکار عمومی در جهت امیدآفرینی در جامعه می‌پردازند.

به گزارش جام جم البرز، نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌های استان البرز صبح یکشنبه با حضور «حسن رضایی» مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای‌عالی استان‌ها، «امیرعباس تقی‌پور» دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو، «علیرضا قره حسنلو» رئیس شورای اسلامی استان البرز، کریم پور و قربانی اعضای شورای اسلامی استان به همراه مدیران روابط عمومی شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌ها در سالن همایش باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد.

 «
علیرضا قره حسنلو» رئیس شورای اسلامی استان البرز و نماینده این استان در شورای عالی استان‌ها، هدف از برگزاری این نشست را آشنایی بیشتر اعضا با یکدیگر در جهت هم‌افزایی و همفکری در حل مسائل مدیریت شهری دانست و گفت: این نشست که در کشور برای اولین‌بار در استان البرز برگزار شده است، سرآغازی برای برگزاری جلسات هم‌اندیشی و همفکری مدیران روابط‌عمومی شورا و شهرداری‌های البرز است که به‌صورت دوره‌ای در شهرهای استان برگزار و حاوی دستورالعمل و مصوبات لازم‌الاجرا خواهد بود.

 
وی بزرگ‌ترین آورده و دستاورد برگزاری چنین نشست‌هایی را شناخت اعضا از هم دانست و به‌عنوان یکی از مصوبات نشست امروز تأکید کرد که جلسات بعدی با حضور کلیه اعضای شورای شهرِ میزبان برگزار شود.

 
رئیس شورای اسلامی استان البرز ضمن تکریم مقام و جایگاه روابط‌عمومی، اظهار داشت: معتقدم جایگاه و شأن روابط‌عمومی یک دستگاه مانند معاونت یک مجموعه مهم و حیاتی است؛ چرا که مدیران روابط‌عمومی از یک‌سو با ارتباط مؤثر با مدیر سازمان متبوع خود و از سوی دیگر از طریق ارتباط خوب با مردم بسان پلی محکم و استوار هستند که به انتقال نقطه‌نظرات و مدیریت افکار عمومی در جهت امیدآفرینی در جامعه می‌پردازند.

  
قره حسنلو که در جمع مدیران روابط‌عمومی شورای شهر و شهرداری‌های استان البرز سخن می‌گفت، ضمن انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران روابط‌عمومی، خاطرنشان کرد: حضور در این جلسات نشانگر احترام به شأن جلسه است و امیدواریم در جلسات آتی به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

 
دبیر هیئت‌رئیسه شورای‌عالی استان‌ها در ادامه از دو مصوبه مهم دیگر این نشست خبر داد و گفت: از امروز دبیرخانه روابط‌عمومی شورای اسلامی شهرها و شهرداری‌های استان البرز در شورای اسلامی استان البرز تشکیل و کمیته‌های تخصصی در ذیل این دبیرخانه آغاز به فعالیت می‌کنند.

 
وی ضمن قدردانی از حضور اعضا در این کمیته‌ها از مدیران روابط‌عمومی خواست به‌عنوان بازوی توانمند شورای استان پیشنهادها و برنامه‌های خود را به‌صورت مکتوب به این دبیرخانه ارسال و در حد توان و بضاعت خویش در تقویت این دبیرخانه و برگزاری مستمر و منظم نشست‌های مربوطه، شورای استان را یاری دهند.

 
نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها تأکید کرد: امروز که این نشست با هدف آشنایی و سرآغازی برای انجام اقدامات مهم‌تر آتی برگزار شد، لزوماً دستورالعمل خاصی نداشت و بیشتر به دغدغه مدیران روابط‌عمومی گوش جان سپردیم، اما در نشست‌های بعدی که با دستورالعمل‌های لازم‌الاجرا همراه خواهد بود، منتظر ارائه طرح‌ها و راهکارهای مفید برای برون‌رفت از مشکلات شهری هستیم.

برچسب ها
ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "